• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Nannie

Tack för svaren, då vet jag  

Om bara öljetterna hade passat på ramen så hade det ju kanske funkat. Men det är alltså så att tygbaserna är olika långa upptill så att öljetterna hamnar fel. Inte att den sista biten där man har fötterna är kortare?
    Men ja, jag får kika efter en Cameleon sittdelsbas. Känns så onödigt bara att behöva byta den med för den som jag har är så himla fin, ser helt ny ut.
  • Senap
    Nannie skrev 2009-10-15 10:31:21 följande:
    Tack för svaren, då vet jag   Om bara öljetterna hade passat på ramen så hade det ju kanske funkat. Men det är alltså så att tygbaserna är olika långa upptill så att öljetterna hamnar fel. Inte att den sista biten där man har fötterna är kortare? Men ja, jag får kika efter en Cameleon sittdelsbas. Känns så onödigt bara att behöva byta den med för den som jag har är så himla fin, ser helt ny ut.
    Köp en Frogram?
    My sugar is raw
  • Nannie

Shoegirl - Har kollat efter det, men kan inte hitta någon som säljer en ram till Frog. Det blir nog en Cam-ram och ett nytt tyg i alla fall.

Tack för hjälpen
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-10-15 10:06:31 följande:
    [Skvaller-tag] För dem som är sugna på en butiksny Frog så ska tydligen ett fåtal Frogar säljas i butik nu under hösten. Grå/marin Frog + marin åkpåse och parasoll i ett paket för bara 7500:-  Kanonpris tycker jag. Så är man sugen så kanske man ska försöka boka en redan nu. *dregglar ymnigt*(ingen annons för jag har ingen Frog att sälja. Jag har faktiskt ingen Frog alls. )
    Vet du vem som säljer dessa? Utvalda butiker eller är det alla? En ny frog kostade ju utan tillbehör 7500 när de såldes 2004 i Sverige.
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-10-15 10:55:12 följande:
    Vet du vem som säljer dessa? Utvalda butiker eller är det alla? En ny frog kostade ju utan tillbehör 7500 när de såldes 2004 i Sverige.
    Tror det blir några utvalda.
    Kidz är ju bra och brukar vara på hugget så de får nog.
    My sugar is raw
  • Senap
    Grå/marin Frog + skötväska + marin åkpåse och parasoll i ett paket för bara 7500:- 
    *rättar*
    My sugar is raw
  • Miss Boring
    [Skvaller-tag] För dem som är sugna på en butiksny Frog så ska tydligen ett fåtal Frogar säljas i butik nu under hösten. Grå/marin Frog + marin åkpåse och parasoll i ett paket för bara 7500:-  Kanonpris tycker jag. Så är man sugen så kanske man ska försöka boka en redan nu. *dregglar ymnigt*(ingen annons för jag har ingen Frog att sälja. Jag har faktiskt ingen Frog alls. )
    Så spännande! Tyvärr behöver jag ju ingen Kan omöjligt köra tre Frogar på en gång

Men det är alltså med både sitt- och liggdel?

Vad är anledningen till denna försäljning?
  • Senap
    Miss Boring skrev 2009-10-15 12:28:26 följande:
    Så spännande! Tyvärr behöver jag ju ingen Kan omöjligt köra tre Frogar på en gång Men det är alltså med både sitt- och liggdel? Vad är anledningen till denna försäljning?
    Jag fattade det som att det är kompletta Frogar.
    Eum.. Anledningen får du fråga Bugaboo om.
    My sugar is raw
  • Joddan

Sorry, går till svammeltråden och frågar...

Joddan skrev 2009-10-15 12:31:51 följande:
    Vart kan man köpa Petunia Pickle bottom filtarna någonstans??
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19