• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Stargirl
    Stargirl skrev 2009-10-15 13:21:07 följande:
    Marinblå. Bara i Sverige. Det finns ett fåtal kvar. Det blir en engångsleverans med det här paketet. Jag tror detta är vagnar som blivit över.2 års garanti som vanligt (har jag hört) men jag vet inte alls vem som ska få dem......verkar ingen som vet. Kanske ngn som kör dessa som en helgdeal eller kampanj. Dont know.
    Näe den är grå på utsidan och marin på insidan. Det där quiltade tyget är marinblått.
    Skötväskan är marin, åkpåse och parasoll är marin.
    Det är en härlig ljusgrå färg som är väldigt ovanlig. En väninna som jobbade i en barnbutik då frog såldes minns inte alls den färgen.
    7500 är ett kap.....
  • Sofia8
    Stargirl skrev 2009-10-15 15:24:33 följande:
    Näe den är grå på utsidan och marin på insidan. Det där quiltade tyget är marinblått.Skötväskan är marin, åkpåse och parasoll är marin.Det är en härlig ljusgrå färg som är väldigt ovanlig. En väninna som jobbade i en barnbutik då frog såldes minns inte alls den färgen.7500 är ett kap.....
    Pratar vi begagnat? Läste att det var nytt men priset kan då inte stämma? Är det en privatperson som säljer?

Jag är förrvirrad. En Frog med åkpåse, paraply och skötväska för 7500 kr nytt eller i nyskick?
    En kollega letar efter en begagnad Bugga och hon är beredd att lägga 7000 kr på den. Men snackar vi nytt för 7500 är ska jag genast ringa henne. Var kan man hitta dessa? När?
  • Senap
    Sofia8 skrev 2009-10-15 15:29:23 följande:
    Pratar vi begagnat? Läste att det var nytt men priset kan då inte stämma? Är det en privatperson som säljer? Jag är förrvirrad. En Frog med åkpåse, paraply och skötväska för 7500 kr nytt eller i nyskick? En kollega letar efter en begagnad Bugga och hon är beredd att lägga 7000 kr på den. Men snackar vi nytt för 7500 är ska jag genast ringa henne. Var kan man hitta dessa? När?
    Nej, det är nytt. med 2 års garanti. Det kommer komma till butik när som helst vad jag förstår.
    Vad jag har hört så kommer erbjudandet finnas på Kidzshop.
    My sugar is raw
  • Senap
    Sofia8 skrev 2009-10-15 15:29:23 följande:
    Pratar vi begagnat? Läste att det var nytt men priset kan då inte stämma? Är det en privatperson som säljer? Jag är förrvirrad. En Frog med åkpåse, paraply och skötväska för 7500 kr nytt eller i nyskick? En kollega letar efter en begagnad Bugga och hon är beredd att lägga 7000 kr på den. Men snackar vi nytt för 7500 är ska jag genast ringa henne. Var kan man hitta dessa? När?
    Alltså det är vissa återförsäljare som kommer ha erbjudandet. Ingen kina-kopisa från privatperson inte.
    My sugar is raw
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-10-15 16:40:31 följande:
    Nej, det är nytt. med 2 års garanti. Det kommer komma till butik när som helst vad jag förstår.Vad jag har hört så kommer erbjudandet finnas på Kidzshop.
    Hörde även om Bonti i sthlm. Vet ej om det stämmer. Men värt att kolla upp och reservera. Frog är för härlig *love* hade en marinblå 2004.
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-10-15 16:43:53 följande:
    Hörde även om Bonti i sthlm. Vet ej om det stämmer. Men värt att kolla upp och reservera. Frog är för härlig *love* hade en marinblå 2004.
    Min gamla och kompletta marina mkt lätt solblekta Frog är tillverkad 2003. Inköpt i Los Angeles av paret jag köpte av (som bodde där då). De ville inte ha vanlig paraplyvagn till bebis och var glada när de hittade Frogen i en boutique.
  • killenkott
    modestyclara skrev 2009-10-12 17:40:09 följande:
    japp tråkigt men funkar säkert
    Ja men jag tror jag slår till på ju be ju´s lotus lullaby ist då .
    Bättre .....
  • Miss Boring

Miss Boring skrev 2009-10-15 16:55:05 följande:

Min gamla och kompletta marina mkt lätt solblekta Frog är tillverkad 2003. Inköpt i Los Angeles av paret jag köpte av (som bodde där då). De ville inte ha vanlig paraplyvagn till bebis och var glada när de hittade Frogen i en boutique.
    Var tvungen att kolla. Faktiskt tillverkad i januari 2003. Jag måste ha trådens äldsta vagn Vad nu det är att skryta om...
  • Stargirl

Så här ser erbjudandet ut.....grå/marin frog, parasoll, åkpåse och skötväska. Men vet fortfarande inte vem som får ha den.
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-10-15 17:13:31 följande:
    Så här ser erbjudandet ut.....grå/marin frog, parasoll, åkpåse och skötväska. Men vet fortfarande inte vem som får ha den.
    Snyggt!!! Men själva vagnen är alltså grå då? Marint foder i sufflan gissar jag...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19