• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Miss Boring
    Shoegirl skrev 2009-10-15 12:29:41 följande:
    Jag fattade det som att det är kompletta Frogar.Eum.. Anledningen får du fråga Bugaboo om.
    Ja, det kunde man ju göra...... Men kanske är någon här inne som har hört ngn mer info?
  • Senap
    Miss Boring skrev 2009-10-15 12:33:51 följande:
    Ja, det kunde man ju göra...... Men kanske är någon här inne som har hört ngn mer info?
    Vad jag vet så ska inte Frogen återlanseras så jag gissar på  att det är en tillfällig grej.
    För att bli av med de sista Frogarna?
    My sugar is raw
  • Miss Boring
    Shoegirl skrev 2009-10-15 12:51:41 följande:
    Vad jag vet så ska inte Frogen återlanseras så jag gissar på  att det är en tillfällig grej.För att bli av med de sista Frogarna?
    De ska bort även i USA eller?

Tycker de borde göra en ny vagn, lika skön att köra som Frog, men lika snygg och rolig som Cam. Gärna lika lång ram som Cam om möjligt. Vad ska den heta då? "Lizard"? "Snake" kanske för att den är så lätt att svänga? *villig att ta anställning på Bugaboos utvecklingsavdelning a.s.a.p*
  • Senap
    Miss Boring skrev 2009-10-15 13:01:59 följande:
    De ska bort även i USA eller? Tycker de borde göra en ny vagn, lika skön att köra som Frog, men lika snygg och rolig som Cam. Gärna lika lång ram som Cam om möjligt. Vad ska den heta då? "Lizard"? "Snake" kanske för att den är så lätt att svänga? *villig att ta anställning på Bugaboos utvecklingsavdelning a.s.a.p*
    Ska de bort i USA?
    My sugar is raw
  • Stargirl
    Miss Boring skrev 2009-10-15 12:28:26 följande:
    Så spännande! Tyvärr behöver jag ju ingen Kan omöjligt köra tre Frogar på en gång Men det är alltså med både sitt- och liggdel? Vad är anledningen till denna försäljning?
    Ja de är helt kompletta med allt som tillhör en frog + åkpåse + skötväska + parasoll
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-10-15 13:12:25 följande:
    Ja de är helt kompletta med allt som tillhör en frog + åkpåse + skötväska + parasoll
    Vilken skötväska är det? "Ryggsäcken"? Men det finns alltså bara marin eller grå? Vet du anledningen till att de säljs här? Säljs de i hela Europa eller bara i Sverige?
  • Stargirl
    Miss Boring skrev 2009-10-15 13:17:56 följande:
    Vilken skötväska är det? "Ryggsäcken"? Men det finns alltså bara marin eller grå? Vet du anledningen till att de säljs här? Säljs de i hela Europa eller bara i Sverige?
    Marinblå. Bara i Sverige. Det finns ett fåtal kvar. Det blir en engångsleverans med det här paketet. Jag tror detta är vagnar som blivit över.
    2 års garanti som vanligt (har jag hört) men jag vet inte alls vem som ska få dem......verkar ingen som vet. Kanske ngn som kör dessa som en helgdeal eller kampanj. Dont know.
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-10-15 13:21:07 följande:
    Marinblå. Bara i Sverige. Det finns ett fåtal kvar. Det blir en engångsleverans med det här paketet. Jag tror detta är vagnar som blivit över.2 års garanti som vanligt (har jag hört) men jag vet inte alls vem som ska få dem......verkar ingen som vet. Kanske ngn som kör dessa som en helgdeal eller kampanj. Dont know.
    Blir spännande att se när/var/hur de dyker upp sen då
    Tack för infon!
  • jippy

Är det någon som provat Wallaboos åkpåse i liggdelen på cameleon? Är osäker på om den får plats då den är lite bredare än själva liggdelen.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19