• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • killenkott

Fixat galleriet !
    Hoppas jag nu inte monterat ngt fel...*väntar på spöstraffet*Hihi!!

• Stargirl
    starlet skrev 2009-10-16 10:53:27 följande:
    Men visst hänger bältet fortfarande? Ser jag han på stan med barnvagnen ska jag fan fixa till det!!
    Ja det gör den Jag tycker att du ska gå fram om du ser den på stan.
  • BlinkaLillaStjärnaDär

Hej alla experter,

Vi väntar andra barnet i mars och har nu köpt vår andra Bugaboo Cam, denna gång i USA och fått den levererad av snälla vänner. Blixtlåset på locket hakar sig lite på två ställen (det är som att det inte riktigt passar ihop med underdelen) och jag är orolig över om det kommer att gå sönder med tiden. Vad göra? Hör jag av mig till butiken i USA eller Bugaboo direkt?

Tack tack!

• starlet
    Stargirl skrev 2009-10-16 10:55:21 följande:
    Ja det gör den Jag tycker att du ska gå fram om du ser den på stan.
    Det ska jag banne mig göra haha! Brukar se han på stan (utan bugga dock) men sen jag slutade jobba hänger jag ju inte så mkt på Öfvre längre{#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_laughing}
  • modestyclara
    killenkott skrev 2009-10-16 09:47:34 följande:
    Fixat galleriet !Hoppas jag nu inte monterat ngt fel...*väntar på spöstraffet*Hihi!!
    snyggt! men du, köp be connected från ju ju be också. så hänger väskan superbra!
  • killenkott
    modestyclara skrev 2009-10-16 11:50:21 följande:
    snyggt! men du, köp be connected från ju ju be också. så hänger väskan superbra!
    Absolut!Dom var slut på affären jag var i bara .
    Tack för hjälpen .
  • imaj
    BlinkaLillaStjärnaDär skrev 2009-10-16 11:00:32 följande:
    Hej alla experter, Vi väntar andra barnet i mars och har nu köpt vår andra Bugaboo Cam, denna gång i USA och fått den levererad av snälla vänner. Blixtlåset på locket hakar sig lite på två ställen (det är som att det inte riktigt passar ihop med underdelen) och jag är orolig över om det kommer att gå sönder med tiden. Vad göra? Hör jag av mig till butiken i USA eller Bugaboo direkt? Tack tack!
    Vid reklamationer ska man i första hand vända sig till affären. Om de mot all förmodan inte vill/ kan hjälpa hör då av dig direkt till Bugaboo.
  • Mamalicious

Hallå i tråden!
    Kan gissa att den fråga ställt förut, men eftersom jag inte hittar något svar så ställer jag den ändå:

Undrar hur Been funkar när det är snö? Jag bor mitt i stan, i mellansverige (dvs inte så ofta jättemycket snö) Jag har en cam idag men är väldigt sugen på att byta till en bee! Ni som kör bee kör ni den året runt eller har ni en alternativ vagn på vintern?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19