• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Stargirl
    Miss Boring skrev 2009-10-15 17:14:57 följande:
    Snyggt!!! Men själva vagnen är alltså grå då? Marint foder i sufflan gissar jag...
    Ja vagnen är grå med marint foder i sufflan och i liggdelen. Sen har ju liggdelen en annan typ av lock (som du ju vet) och en liten sådan "påse" till maddrassen i liggdelen.
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-10-15 17:13:31 följande:
    Så här ser erbjudandet ut.....grå/marin frog, parasoll, åkpåse och skötväska. Men vet fortfarande inte vem som får ha den.
    *dregglar ymnigt*
    My sugar is raw
  • Miss Boring
    Shoegirl skrev 2009-10-15 17:17:42 följande:
    *dregglar ymnigt*
    *skickar haklapp med uppsamlingsränna till Shoe* Slabba inte ner i tråden! Här ska det vara rent iaf! (Räcker att jag har en snorig dotter här hemma som säger "nam-nam" om jag inte hunnit torka innan snorsträngarna når munnen. )
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-10-15 17:17:42 följande:
    *dregglar ymnigt*
    Jag måste säga det samma.....Men funderar fortfarande om priset stämmer. Men vi får väl vänta och se.
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-10-15 17:32:06 följande:
    Jag måste säga det samma.....Men funderar fortfarande om priset stämmer. Men vi får väl vänta och se.
    Det skulle kosta mer alltså? Ja, fint är det iallafall!!!!! Blir så sugen fast jag inte behöver nån! Det känns ju så komplett och nytt och original jämfört med dem jag har
  • Stargirl
    Miss Boring skrev 2009-10-15 17:35:46 följande:
    Det skulle kosta mer alltså? Ja, fint är det iallafall!!!!! Blir så sugen fast jag inte behöver nån! Det känns ju så komplett och nytt och original jämfört med dem jag har
    Ja alltså jag tycker väl nästan det. Det är ändå åkpåse, skötväska och parasoll. Men det är ju från en gammal kollektion......
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-10-15 10:06:31 följande:
    [Skvaller-tag] För dem som är sugna på en butiksny Frog så ska tydligen ett fåtal Frogar säljas i butik nu under hösten. Grå/marin Frog + marin åkpåse och parasoll i ett paket för bara 7500:-  Kanonpris tycker jag. Så är man sugen så kanske man ska försöka boka en redan nu. *dregglar ymnigt*(ingen annons för jag har ingen Frog att sälja. Jag har faktiskt ingen Frog alls. )
    :-O grå och marin?! istället för pissgult innerfoder? *dregglar ännu mer ymnigt än skoflickan*
  • modestyclara
    Nannie skrev 2009-10-15 10:52:00 följande:
    Shoegirl - Har kollat efter det, men kan inte hitta någon som säljer en ram till Frog. Det blir nog en Cam-ram och ett nytt tyg i alla fall.

Tack för hjälpen
    kolla med kidzshop!
  • Miss Boring
    modestyclara skrev 2009-10-15 17:47:09 följande:
    :-O grå och marin?! istället för pissgult innerfoder? *dregglar ännu mer ymnigt än skoflickan*
    *skickar fler haklappar*
    Nu får inte fler dreggla för jag behöver också haklapp! :-P
  • modestyclara
    killenkott skrev 2009-10-15 16:55:44 följande:
    Ja men jag tror jag slår till på ju be ju´s lotus lullaby ist då .Bättre .....
    JAPP
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19