• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2009-12-02 16:01:40 följande:
    BabyD: Såhär kan man hänga den
    *dregglar*
    Shoe behöver en helbrun vagn.
    My sugar is raw
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2009-12-02 16:06:46 följande:
    En helbrun vagn är absolut en mänsklig rättighet *vet*
    hear hear!

Sambon verkar inte känna till den livsnödvändiga regeln. Han tycker jag är lite knäpp.
    My sugar is raw
  • BabyD

ooo.. fiiin

Tack för bilden. Men jag tänkte att jag skulle ha den på sidan någonstans, för jag har en liten skötväska/handväska på handtaget där jag har det nödvadnigaste. Ville ha saddlebage som en extra väska för alla leksaker o sånt som jag inte vill gräva i varukorgen varje gång. Men det kanske blir lite mycket?
  • Fröken Småland
    Shoegirl skrev 2009-12-02 16:12:02 följande:
    hear hear!Sambon verkar inte känna till den livsnödvändiga regeln. Han tycker jag är lite knäpp.
    Jag tycker du skall kontakta Amnesty och be om utdrag ur de mänskliga rättigheterna och smälla i bordet när han kommer hem ikväll.
    BabyD skrev 2009-12-02 16:22:16 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-12-02 16:01:40 följande: ooo.. fiiin Tack för bilden. Men jag tänkte att jag skulle ha den på sidan någonstans, för jag har en liten skötväska/handväska på handtaget där jag har det nödvadnigaste. Ville ha saddlebage som en extra väska för alla leksaker o sånt som jag inte vill gräva i varukorgen varje gång. Men det kanske blir lite mycket?
    Det går att hänga den på sidan också men den fladdrar ju lite förstår, i synnerhet när/om man flippar över styret. Så har jag haft den ibland (använder inte vanlig skötväska) och det har funkat för mig. Men då är jag inte så pillinoga utan sätter funktionen framför estetiken
  • Stargirl
    Älskar helbrunt! Ser att du svidat om din Frog med cam tyger. Mycket fint.
  • LR75
    Fröken Småland skrev 2009-12-02 16:06:46 följande:
    En helbrun vagn är absolut en mänsklig rättighet *vet*
    absolut en mänsklig rättighet!
    kör också på helbrunt.
    {#lang_emotions_smile}
  • Kajsan
    Jossanjo skrev 2009-12-02 13:36:19 följande:
    Men går man in någonstans så har man allt i varukorgen, verkar jobbigt att bära allt löst tycker jag. Å man kanske behpöver ngt extra ommyte kläder, nappflaska om man har ett barn som inte ammar osv.Men framförallt inte alltid man har med sig vagnen heller. Så ngt skall han nog få att bära saker i han oxå.Petunia tilltalar mig inte därför frågade jag efter annat. Jag har snyggare handväskor som är handväskor jag hellre använder i så fall.Därav min fråga efter råd.
    Ok, ja jag gav dig ju råd Och jag missade att du inte gillade just petunia.
    Men ni måste dela väska alltså?
    Då är det ju bara att kolla in stilen på nån av de handväskor ni har nu och köpa en som liknar, det finns ju massa kul att välja mellan!
  • SödeSara

På tal om detta med skötväskor. Vi har en red edition denim vagn som väntar på bebbeliten, och jag har nyss budat hem ett rosa fleece (gammla) toppsett på tradera. Nu till dilemmat, jag är sugen på en svart sadle bag, de verkar så smidiga. Men räcker dom som enda skötväska? Eller ska satsa på en liten nättare varriant av annat slag? Jag behöver tipps och ideer! :P Vill absolut inte ha en stor klumpig sak som ska hängas på styret... Snacka om i-lands bekymmer. Men ACK så viktigt!

• Jossanjo

men det är just det, jag hittar inga.. tycker det är skiphop för hela slanten överallt. å en svart begagnad skulle nog mannen min få men inget jag vill ha...
    Jag vill ha ngt somär lika snyggt slängd övr axeln som över vagnen.. å som inte är stor som ett monster. petunia är fina men hittar ingen fräg som passar. hade jag haft brun vagn hade jag verkligen slagit till, men till red-denim svårt, sen har jag röd pf åkpåse och coulorblocks åkpåsen och i toptyg. vad passar till det liksom som har mönster, typ inget..

suck, sååå svårt, snacka om att man har I-landsproblem.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19