Kanintråd #11
Ni är välkomna till vår 11:e tråd om våra fantastiska skuttande vänner!
Här diskuteras ALLT om kaniner! Vi som håller till här är både erfarna uppfödare och oerfarna nybörjare..
ALLA ÄR VÄLKOMNA!
Ni är välkomna till vår 11:e tråd om våra fantastiska skuttande vänner!
Här diskuteras ALLT om kaniner! Vi som håller till här är både erfarna uppfödare och oerfarna nybörjare..
ALLA ÄR VÄLKOMNA!
Såg nu att du bodde i Kumla, tyvärr för långt bort! Hoppas hon bestämmer sig för att ta hand om dem eller att du lyckas nappa upp dem, ahr läst att det ska vara otroligt svårt
DAg 30 och inga ungar ännu, hon ligger mest utslagen på sida och sover. MAgen väller ut på henne så nu tycker jag ungarna kan komma ut!
Wiii idag har det kommit kaninbebisar!!
Har sett att det rör sig i boet men hon ahr täckt dem med päls så jag kan inte se hur många det är. Tänkte vänta någon vecka innan jag rotar där i.
Hur går det för dina ungar?
4 stora ungar! vet inte vad färgerna heter men en rosa, två gråa och en brun! Kan säga att jag hoppas den bruna är en hona för då ska den sparas! De såg stora ut och var alldeles runda om magen så mat har de nog fått i sig!
Det var visst 2 bruna, en vit och en svart el grå unge. Alla 4 mår super, stoora tunga bebbar med runda magar! Våran hona är en fanatstisk mamma verkar det som!
5 dagar gamla idag!
Ska kolla på en hane imorgon, är han fin så tar jag hem honom men kommer nog para om våran hona med pappan til ldenna kull en gång till så får den ev. nya hanen bli papap nästa år