Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-12-06 00:53:50 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:50:45 följande: Hahahahahahahhaahha Vilken skön kommentar!
    Ja men skönare är att alla accepterar mig för den jag är också
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:56:15 följande:
    Ja men skönare är att alla accepterar mig för den jag är också
    Ännu ett okristligt, nu får det nog vara bra!
    Hoppas du slank igenom och fick nollan Velour!
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:57:03 följande:
    Ännu ett okristligt, nu får det nog vara bra! Hoppas du slank igenom och fick nollan Velour!
    Sorry vännen... Du får jaga 7000 istället!
    Ska lägga mig nu, julklappsshoppingen blev framskjuten till imorgon så det blir en lång dag skulle jag tro. Hoppas bara alla kan sova inatt, lilleman var vaken i tre timmar mellan två och fem, så man är lite sliten...
    Bistå gärna med ett horoskop (eller det var för morgondagen innan?)!
    Nattinatti tråddödare där ute!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-06 01:01:20 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:54:45 följande: Jag måste erkänna att jag för måååååååååååååååååååååååååååååååånga år sen tyckte så om skånska jag också. Men så blev jag kär i den dialekten Jag har lärt mig den lite rikssvenskiga dialekten blandat med lite östgötska. Men när vi träffas får du vara lite snäll mot mig, för ibland är det lite svårt att uppfatta vissa skånska ord. Så om du ska köra på i 190 är risken stor att jag inte fattar vad du säger Men om vi ska vara lite lulliga, så kanske det inte gör så mycket ändå
    Nej, menvadfan när man är lullig är det ju så lätt att tala alla världens språk, det vet du väl?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-06 01:03:37 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 00:59:47 följande: Meeeeeeeeeeen, fick du ännu ett nummer? Okej då! Grattis! Jag ska absolut rada upp stjärntecknen nu. Hoppas du får sova gott du med och att lillknodden kryar på sig snart. Kram!
    Sova gott vet jag inte men lilleman verkar må bättre så det kanske var sprutan iallafall. Hoppas det!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-06 01:12:13 följande:
    Då ska vi vad stjärnorna säger om morgondagen: *Väduren - Du vill gärna briljera lite grann, och idag får du tillfälle till det. Allt du gör och säger får stor genomslagskraft. *Oxen - Alla slags avbrott i rutinerna gör dig gott. Du behöver stimulans och nya intryck, så välkomna de oväntade händelser som nu kan inträffa. *Tvillingarna - Du är aktiv och engagerad, kanske också lite otålig. Kompromisser och medelvägar tilltalar dig inte - du vill ha allt på ditt sätt, annars får det vara. *Kräftan - Du får ett par intressanta förslag men känner dig inte riktigt mogen för att ta ställning till dem. Se upp bara, så att ingen annan fattar dina beslut! *Lejonet - Ditt humör flammar upp vid minsta lilla motgång, och folk omkring dig får tassa omkring på tå. Avreagera dig hellre genom någon krävande fysisk aktivitet! *Jungfrun - Du är inspirerad och mottaglig för alla intryck och känslor. Det är en jättebra dag för att syssla med konstnärlig verksamhet. *Vågen - Du avslöjar inga hemligheter i onödan, och omgivningen kan betrakta dig som mer gåtfull än vad du faktiskt är. Kanske tar du för givet att alla ska förstå hur du tänker, men det gör de förstås inte. *Skorpionen - Du har höga ambitioner och gör allt för att hävda dig. Eftersom du har tur i de avgörande momenten så går det ganska bra, och du lyckas imponera på flera personer. *Skytten - Du tar ditt ansvar för att reda ut en besvärlig konflikt som oroat dig ett tag. En måttlig ansträngning ger goda resultat, och du stärker ditt anseende hos en person som betyder mycket för dig. *Stenbocken - Du pendlar hit och dit i dina åsikter. Problem du länge funderat över tycks lösa sig lätt, men det dyker upp nya komplicerade frågor att ta ställning till. *Vattumannen - Det kan köra ihop sig inom områden som rör affärer, förhandlingar och kontrakt. Gör inget förhastat, även om du blir utsatt för påtryckningar! *Fiskarna - Kräv inte att allt ska vara perfekt, försök istället att systematiskt förbättra det du är missnöjd med. Även små framsteg är värda att glädjas åt.
    Alltså, jag hade ju uppskattat om någon fattade mina beslut för en gångs skull, i vår familj är det jag som är beslutsfattaren
  • Jagbyttenick

Tjohej Nu har jag sett Eragon
    Och idag har vi handlat nästan alla julklappar!!! Vilket aldrig brukar ske för lillejulafton
    Jag har fått vila men är fortfarande trött. :-s

• Jagbyttenick

Jaja, då får jag också ta och krypa till kojs då, och lindra slitaget av mina stackars organ Natti!

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-06 23:20:09 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-06 23:13:27 följande: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Vad roligt som fan! Här är julklapparna delvis inhandlade. Jag har fått massvis med hjälp från mina föräldrar då jag inte hunnit köpa själv. Alltså har det gått till så att jag har valt ut vad jag ska köpa för min son, så har mor och far åkt och köpt det istället för mig Så nu är sonens julklapp från mig inhanldad, även om det var mina föräldrar som pungade ut med pengar (ja, jag betalar naturligtvis tillbaka ) Men hur kommer det sig att du loggade in precis när Sedek loggade ut? Väldigt sammanträffande. Eller väntade du på att han skulle logga ut? Nu kommer konspiratören inom mig fram!
    Låter ju som en bra lösning
    Haha, ja spinn du vidare på den, kanske finns både Scratchnogood och Sedek hjärtar A men i tråden
Svar på tråden Tråddödare igen....