-
Eller varför inte Gafflour eller Midzelda?Velour skrev 2009-12-06 23:23:07 följande:Jagbyttenick skrev 2009-12-06 23:21:30 följande: Det låter ju som en festlig blandning Då får jag blanda mig med Qwerty så det blir Qwertylour
-
Shit, då skulle jag ha varit konstant gravid sedan typ mellanstadiet eller nåt.Polly S skrev 2009-12-06 23:42:23 följande:hej tråden! trött -som vanligt numera... borde starta en tråd i sann FL-anda; "jag är trött, ÄR jag gravid då?"
Men allvarligt talat så har jag precis fått signaler om att jag kanske är trött för att jag kanske är intolerant mot antingen gluten eller laktos...
Så jag ska faktiskt ringa vårdcentralen imorgon och be dem att de tar blodprov på mig. -
Har du fått in de himmelska signalerna då?Velour skrev 2009-12-06 23:56:08 följande:Om ca. 5 min. ska jag radda upp stjärntecknens öden för morgondagen!
-
Ser dig sitta i skräddarställning och meditera över stjärnornas positionerVelour skrev 2009-12-07 00:00:35 följande:Jagbyttenick skrev 2009-12-06 23:58:32 följande: Soon babe!
-
Jahapp som jag trodde; megastress på jobbet när man egentligen vill vara hemma och mysa med familjen. Tålamod var det ja!Velour skrev 2009-12-07 00:12:13 följande:*Väduren - Du hamnar i långa diskussioner, och dina åsikter förblir orubbliga. Kanske har du också en tendens att vilja predika sanningar för andra, vare sig de är intresserade eller inte. *Oxen - Du håller huvudet kallt i en besvärlig situation, och det höjer ditt anseende betydligt. Din förmåga att tänka klart är också bra att ha när det gäller pengar och affärer. *Tvillingarna - Du känner dig orolig utan att riktigt veta varför. Ta fram dina funderingar i ljuset och prata om dem med någon som du verkligen litar på. *Kräftan - Ditt liv innehåller starka kontraster, och det blir väldigt tydligt idag. Du dras åt olika håll och försöker hela tiden hitta din egen jämvikt. Ha tålamod! *Lejonet - Ett missförstånd orsakar en del oro, och du får anstränga dig för att ställa allt tillrätta. Var noga med hur du uttrycker dig! *Jungfrun - Vissa av dina relationer fungerar dåligt. Det är viktigt att du ser din egen roll i de konflikter som uppstått, och att du försöker ändra de mönster som ofta upprepar sig. *Vågen - Du har återhållen ilska inom dig, och det gör att du blir väldigt lättretlig, även ifråga om småsaker. Det börjar bli dags att rensa luften! *Skorpionen - Du är energisk och kraftfull, med en god förmåga att skilja väsentligheter från bagateller. En bra dag för att fatta beslut och göra upp konkreta planer. *Skytten - Du vill göra en investering men är inte säker på att du klarar några fler ekonomiska åtaganden. En släkting är beredd att hjälpa till, om du bara förklarar dina planer ordentligt. *Stenbocken - Du är bra koncentrationsförmåga och vill gå på djupet med allt. Men något du måste akta dig för är ältande och negativitet. *Vattumannen - Det går lite trögt idag, och du vill helst dra dig inom ditt skal. Högljudda människor gör dig nervös. *Fiskarna - Du är hjälpsam och ställer upp när någon behöver en tjänst. Dessutom delar du med dig av dina goda idéer, och flera personer kommer att ha nytta av dem. Så var måndagens horoskop klar!
Nu måste jag verkligen sova! Gonatt! -
Har en "sådan" dag idag; först tog jag på joggingbyxor istället för jeans och tänkte gå till jobb, sedan ringde jag vårdcentralen och lyckades först klicka dem när de ringde upp mig och sedan när jag ringde tillbaks för att lämna numret igen så knappade jag in fel nr... Förlåt om någon från min vårdcentral har ringt upp dig idag!!!
På jobbet var det panik först på grund av att en massa kunder fick fel pris när de beställde i vår webb-shop, så jag fick hjälpa IT-avdelningen att tänka lite
Sedan var nästa panikattack att Posten hade slarvat bort mitt viktiga anbud som skulle varit framme idag, men i sjuttielfte minuten innan jag fick hjärtinfarkt så kom de fram till att det visst var levererat i tid och att det bara var datorfel...
Hade i varje fall inte vågat köpa en Triss-lott idag, med min tur hade jag väl blivit betalningsskyldig eller nåt!
Jaja, lille Loppan blev iallafall friskförklarad från sin öroninflammation idag och behövde bara ha lite hostmedicin utskrivet, och det var en riktigt glad nyhet för oss
-
Så ja, man kan nog tycka att horoskopet stämde idag...
-
Massor av kjamizaj och styjkekjamaj till dig Velour
-
www.familjeliv.se/Forum-5-72/m49208649.html
Men... är det bara jag som ser det vansinniga här?
-
Att man överhuvudtaget ger läsk till barnen om man nu måste spä ut den?Velour skrev 2009-12-07 22:24:56 följande:Jagbyttenick skrev 2009-12-07 22:21:19 följande: Njae...vad ser du för konstigt?