Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-12-07 22:30:22 följande:
    Jagbyttenick skrev 2009-12-07 22:27:10 följande: Jag känner en som gjorde det. Hans grabbar ville så gärna ha läsk till maten ibland, så för att inte fylla hela glaset med läsk fyllde han kanske mindre än hälften med läsk och resten med vatten Nu vet jag inte om det mildrade effekten av läsken, men men..
    Ahaaa, ja så kan man ju tänka också! Jag kände det mer som att ungarna inte gillade kolsyran, och man spär ut läsken för att de ändå SKA ha läsk Men det var kanske inte det som avsågs?
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-07 22:43:26 följande:
    gah!
    Grattis Fiona Trodde du var ute med valpen, annars hade uppmaningen varit till dig också
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-07 23:29:47 följande:
    Hallå? Vart tog alla vägen?
    Förlåt, jag gick och lade mig, men fick tyvärr inte sova Lilleman var vaken i tre timmar och bara skrek och kunde inte komma till ro. Sedan läser vi på biverkningar av hostmedicin imorse och då var bl a sömnlöshet, oro och hjärtklappning några av de som stämde in på pricken! Så nu undrar man om man vågar ge den eller vad... Nä, nu är det strax lunch och sen har jag tusenmiljoner saker att göra om min sömnlösa hjärna klarar av det...
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-08 21:17:13 följande:
    men vad var utmärkande för henne? hur klär man ut sig till henne? drar ner en hatt i pannan och viskar "I want to be aloooone" hela kvällen?
    Marilyn kanske?
    Sedek skrev 2009-12-08 21:20:24 följande:
    Polly S skrev 2009-12-08 21:14:34 följande:Äh lägg av! Har ni inte sett filmen där de ska vara elaka mot en och hon kommer utklädd i bunnie dräkt till en fest som inte alls har ett maskeradtema? Asbra film men jag kommer som vanligt inte på vad den heter
    Bridget Jones dagbok heter den på svenska. You go girl
  • Jagbyttenick
    gaffsan skrev 2009-12-08 22:14:30 följande:
    Hallååå , är det någon kvar nu
    Ja, fast 70 % av uppmärksamheten är på Hells Kitchen
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2009-12-09 13:18:49 följande:
    Vi får ha varandra tills de andra bryr sig om oss igen
    Min dag är tråkig och stressig och jag borde inte sitta här just nu :-/
    Själv då?
Svar på tråden Tråddödare igen....