• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • Martha

Ni som precis varit till Ullared, vilken väg har ni åkt? 

Havanna 05 & Malva 07
  • Nirnaeth
    Martha skrev 2009-11-09 20:53:08 följande:
    Ni som precis varit till Ullared, vilken väg har ni åkt? 
    Vi försökte vara smarta på ditvägen, och inte åka genom Göteborg, det skulle finnas nån snabbare väg var det någons sambo som föreslog.

Det visade sig inte stämma, eftersom det var mycket småvägar, många stopp, och mååånga möjligheter att åka vilse trots GPS.

Hemvägen åkte vi via Göteborg, det gick fan så mycket snabbare och smidigare.
  • lindi

vi har slagit på gps.en och då är göteborg snabbare även om det är aningen längre så senaste vändorna har det gått över götet, så skönt att slippa allför mycket småvägar, särsklilt nu när det är mörkt när man kör.

• Martha
    Nirnaeth skrev 2009-11-09 22:17:08 följande:
    Vi försökte vara smarta på ditvägen, och inte åka genom Göteborg, det skulle finnas nån snabbare väg var det någons sambo som föreslog. Det visade sig inte stämma, eftersom det var mycket småvägar, många stopp, och mååånga möjligheter att åka vilse trots GPS. Hemvägen åkte vi via Göteborg, det gick fan så mycket snabbare och smidigare.
    lindi skrev 2009-11-09 22:21:19 följande:
    vi har slagit på gps.en och då är göteborg snabbare även om det är aningen längre så senaste vändorna har det gått över götet, så skönt att slippa allför mycket småvägar, särsklilt nu när det är mörkt när man kör.
    Var den vägen vi åkte förra året oxå, via GBG.. men nu när jag tittade på hitta.se så visade de nån annan väg så jag blev lite osäker.. 

Hur länge gick ni där inne innan ni åkte hemåt? för ni var väl där till kl 07 va?
    Havanna 05 & Malva 07
  • Martha

Och ännu en ullareds fråga... HUR lång tid tog det för er att åka???

Havanna 05 & Malva 07
  • Proletariatet

Hejsan alla! Och tack för tipset om tråden Martha!

Jag heter Nanna och har nyss flyttat till Borlänge med mina två barn, jag är uppvuxen här, men har bott borta i lite mer än fyra år.
    Nu söker jag någon som kanske har barn i samma åldrar och vill träffas någon gång
    De börjar förhoppningsvis på dagis i januari, men tills dess är det lite ensamt. Vi har varit på Myran en gång och det blir säkerligen fler, för där var det ju supermysigt!
    Tyra fyllde tre år i söndags och Eyvind blir två år i april
    Hoppas allt är bra med er alla!

• Michaela83
    Martha skrev 2009-11-09 22:37:38 följande:
    Var den vägen vi åkte förra året oxå, via GBG.. men nu när jag tittade på hitta.se så visade de nån annan väg så jag blev lite osäker..  Hur länge gick ni där inne innan ni åkte hemåt? för ni var väl där till kl 07 va?
    Snabbaste vägen är över Gbg..men vi åker över jönköping, och värnamo... någon gång över skara, falköping, borås men det är för att vi har släkt efter vägen
    när åker du?
  • Michaela83
    Martha skrev 2009-11-10 08:42:50 följande:
    Och ännu en ullareds fråga... HUR lång tid tog det för er att åka???
    ca 8 timmar
  • lindi
    Martha skrev 2009-11-09 22:37:38 följande:
    Var den vägen vi åkte förra året oxå, via GBG.. men nu när jag tittade på hitta.se så visade de nån annan väg så jag blev lite osäker..  Hur länge gick ni där inne innan ni åkte hemåt? för ni var väl där till kl 07 va?
    de öppnade 8 den dagen så vi var där då och sen var vi klara vid halv sex ungefär, stannade bara och åt lite snabbt och var hemma vid 24
  • Martha
    Futurum nobis est skrev 2009-11-10 11:58:40 följande:
    Hejsan alla! Och tack för tipset om tråden Martha!Jag heter Nanna och har nyss flyttat till Borlänge med mina två barn, jag är uppvuxen här, men har bott borta i lite mer än fyra år. Nu söker jag någon som kanske har barn i samma åldrar och vill träffas någon gång De börjar förhoppningsvis på dagis i januari, men tills dess är det lite ensamt. Vi har varit på Myran en gång och det blir säkerligen fler, för där var det ju supermysigt! Tyra fyllde tre år i söndags och Eyvind blir två år i april Hoppas allt är bra med er alla!
    Hejhej  Och välkommen :)   Mina tjejer är 2,5år och 4år.. Så nästan samma.
    Havanna 05 & Malva 07
Svar på tråden Poppispinglorna 6