• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • Nirnaeth
    tejp skrev 2009-10-19 20:43:57 följande:
    Haha jodå Moses finns förevigad på de ena klippet värre än de andra. Det knäppa är att när jag ser på honom så tänker jag bara "håhåhå snacka kan dom ju, men det KAN INTE finnas nån som har värre humör än såhär" Så jag måste redan nu erkänna att Michaela och Mariah, är nån av era eller rent utav båda VÄRRE än Moses, då är det fan JÄVLIGT synd om er!
    Ja, det är faktiskt synd om mig, tack för att du tänker på mig
  • Michaela83
    tejp skrev 2009-10-19 20:43:57 följande:
    Haha jodå Moses finns förevigad på de ena klippet värre än de andra. Det knäppa är att när jag ser på honom så tänker jag bara "håhåhå snacka kan dom ju, men det KAN INTE finnas nån som har värre humör än såhär" Så jag måste redan nu erkänna att Michaela och Mariah, är nån av era eller rent utav båda VÄRRE än Moses, då är det fan JÄVLIGT synd om er!
    mohaha.. Jag tänker också så! Ni ska allt få se på en jävul till unge.. ;)
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2009-10-19 20:58:32 följande:
    Men när kameran kom fram, började hon sjunga "imse vimse"?! Vad fan!?Tacka fan för att ingen tror mig, när jag säger att hon är totalt jävla extrem. Hon är ju även en mästare på att manipulera omgivningen! :-S
    hahahahahaa....
    hon låter som onda dockan
  • Nirnaeth
    Michaela83 skrev 2009-10-19 21:07:09 följande:
    hahahahahaa.... hon låter som onda dockan
    Där var det!! Jag försökte komma på vem hon liknade, var inne på bruden i Excorsisten, Damien..etc, men rätt svar är ju såklart Chuckie!
  • Michaela83

Det är dyrt med barnskor, men jag slipper betala så än så länge gör det inget att dom får nya varje år.
    Jag tycker iofs att det är viktigare med bra slitstarka, värmande, och vattentäta skor än med en bra overall. Lägger mer pengar på bra skor, med andra ord.

• Michaela83

friends skor har väl fått bäst i test många år i rad och dom kostar inte skjortan heller

• smarties
    Martha skrev 2009-10-19 21:01:44 följande:
    Fast det där med beg skor är väl inte så super bra för fötterna heller..  nu kanske det går an men inte när de blir större.. 
    När dom blir större är en annan femma.
    Men finns inte en chans att jag betalar halva barnbidraget för ett par skor de bara kan ha i några månader. När jag kan betala mindre än halva priset för ett par som ett annat barn har använt i någon månad.. :P
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2009-10-19 21:09:44 följande:
    Där var det!! Jag försökte komma på vem hon liknade, var inne på bruden i Excorsisten, Damien..etc, men rätt svar är ju såklart Chuckie!
    Dax att fundera på namnbyte?
  • Michaela83

den här tråden fick väl en chock nu, med så många inlägg på en och samma dag
    hör till ovanligheterna nuförtiden

• tejp

Hahah onda dockan

Moses gör då ingen hemlighet av hur jävla envis och förbannad han är. Han tror på fullaste allvar att han efter att ha ätit av inte mindre än TVÅ prickigkorvskivor och en skinkskiva, ska få ytterligare en skinka. "Hicka hinkan" säger han som den naturligaste saken i världen, och när NEJet är ett faktum så är cirkusen igång!!! Så här sitter jag nu i gallskrik och skriver, ni kan säkert komma hit och kolla på honom om ni vill, han ser inte ut att ha några planer på att sluta än...

Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
Svar på tråden Poppispinglorna 6