Poppispinglorna 6
Poppispinglorna
Poppispinglorna
Guuud va ni har babblat föresten.. själv har jag roat mej med att se film - Johan Falk. :)
Flera sidor.. jag blir helt chockad :-O
Bra skor håller jag med om att det är viktigt.. och dyrt. Benjamin har två par, ett par varma vinterskor och sen fodrade stövlar, som funkar bra nu när det är lite kallt. Han skulle kunna gå i stövlar året om, ifall han fick
Hoppas på att lillebror kommer kunna ärva lite skor i framtiden, annars kommer vi ha samma dyra problem.
Jag ser inte fram emot att min lilla vilding ska växa upp, när jag hör om era små "monster"
Jag tycker han redan har sånna tendenser. Sitter aldrig still, gormar och skriker mestadels, envis som en åsna och ni som sett kort på honom vet ju hur man ser ut när man tar fram kameran (ännu surare)
Föräldraledig betyder inte det minsta ledig, det är fyra nyanser av tinitus.
flickor! Det går dagar då man alldeles glömmer bort att fl finns!
är det samma för er?
Jag var ut igår! Slutade lite tvärt innan jag ens kommit in på bolle
Menmen
Va har ni andra för er?
(och Suss, man tar inte upp preskiberade saker nu ang fyllor)
tejp: Vadå preskriberat? Nu vet jag inte vad du pratar om..
FL jo, man glömmer lätt bort det.. men nu när FB krånglar så kommer man på att det finns igen.
Hoohooo!
Va ska ni göra i helgen? blir det nån halloweenfest eller nått skoj? Eller gungar detdär gamla huset kanske?
Min karl ska åka på födelsedags/halloweenkryssning till Åland lördag till söndag så jag och ungarna är själva, vi ska inte göra mycket mer än att mysa.
Jag ska tvinga karln att sätta upp parabolen så vi kan få in boxen någongång och sen ska jag slänga mig i soffan så fort ungarna somnat och bara se skräckisar och äta godis..för det får man på Halloween har jag hört.. :P
Ni som fixar naglarna, var gör ni det? Kupolen, stan?
Gjorde ju hos Proffessionail förut, men dom var ju så himla hårdhänta tycker jag?