• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • Martha

Guuud va ni har babblat föresten.. själv har jag roat mej med att se film - Johan Falk. :)

Havanna 05 & Malva 07
  • Susstuss

Flera sidor.. jag blir helt chockad :-O

Bra skor håller jag med om att det är viktigt.. och dyrt. Benjamin har två par, ett par varma vinterskor och sen fodrade stövlar, som funkar bra nu när det är lite kallt. Han skulle kunna gå i stövlar året om, ifall han fick Hoppas på att lillebror kommer kunna ärva lite skor i framtiden, annars kommer vi ha samma dyra problem.

Jag ser inte fram emot att min lilla vilding ska växa upp, när jag hör om era små "monster" Jag tycker han redan har sånna tendenser. Sitter aldrig still, gormar och skriker mestadels, envis som en åsna och ni som sett kort på honom vet ju hur man ser ut när man tar fram kameran (ännu surare) Föräldraledig betyder inte det minsta ledig, det är fyra nyanser av tinitus.

• Nirnaeth
    Susstuss skrev 2009-10-20 12:09:47 följande:
    Flera sidor.. jag blir helt chockad :-O Bra skor håller jag med om att det är viktigt.. och dyrt. Benjamin har två par, ett par varma vinterskor och sen fodrade stövlar, som funkar bra nu när det är lite kallt. Han skulle kunna gå i stövlar året om, ifall han fick Hoppas på att lillebror kommer kunna ärva lite skor i framtiden, annars kommer vi ha samma dyra problem. Jag ser inte fram emot att min lilla vilding ska växa upp, när jag hör om era små "monster" Jag tycker han redan har sånna tendenser. Sitter aldrig still, gormar och skriker mestadels, envis som en åsna och ni som sett kort på honom vet ju hur man ser ut när man tar fram kameran (ännu surare) Föräldraledig betyder inte det minsta ledig, det är fyra nyanser av tinitus.
    Ja jag hatar att köpa skor!! Det är så himla viktigt att det blir rätt, och tyvärr kostar det!
    Xander får alltid vinterskor i present av min pappa, så det är fixat iaf. Han har ingen aning om vad som är bra, så han frågar sin sambo som jobbar på skoaffär på Kupolen, så hon köper rätt och mäter rätt
    Sen har han varma höstkängor, som står emot vatten till viss del. Tål kanske inte att stå i en vattenpöl en hel dag, men det mesta tål dom iaf.

Ska köpa ett par varmfodrade gummistövlar till bägge barnen tänkte jag, särskilt Xander kan behöva det med tanke på att hans avdelning är ute i stort sett hela dagarna och blir det en slaskig halvvarm vinter, så kan dom bli väldigt bra att ha.

Hehe, kan "trösta" dig med att Adele var preeeecis sådär som liten.. Trevlig som fan!
  • Michaela83
    Nirnaeth skrev 2009-10-19 21:29:44 följande:
    Jag är övertygad om att A, M och W är som gjorda för varandra!Jag har ett jättefint kort på en helt vansinnig halvnaken Adele, som försöker gömma sig under badrumsskåpet för att slippa ta på sig en ny blöja. Hon gallskrek, och verkligen tröck sig in under skåpet med arslet i vädret. Såg helt sjukt ut..!Fine..hon fick gärna gå utan, om det inte vore för att hon ser det som ett nöje att kuta in på Xanders rum och pinka ner hejvilt.
    Nu finns ett klipp på Elwira på bloggen
  • tejp

flickor! Det går dagar då man alldeles glömmer bort att fl finns! är det samma för er?

Jag var ut igår! Slutade lite tvärt innan jag ens kommit in på bolle Menmen Va har ni andra för er?
    (och Suss, man tar inte upp preskiberade saker nu ang fyllor)

• smarties
    Michaela83 skrev 2009-10-21 17:39:17 följande:
    Nu finns ett klipp på Elwira på bloggen
    HerreGYD! Hon skriker så mikrofonen skramlar :D
    Max höll för öronen och sa att den där flickan ville han INTE lyssna på när vi tittade..haha :D
  • Susstuss

tejp: Vadå preskriberat? Nu vet jag inte vad du pratar om.. FL jo, man glömmer lätt bort det.. men nu när FB krånglar så kommer man på att det finns igen.

• tejp

Hoohooo!

Va ska ni göra i helgen? blir det nån halloweenfest eller nått skoj? Eller gungar detdär gamla huset kanske?

• smarties

Min karl ska åka på födelsedags/halloweenkryssning till Åland lördag till söndag så jag och ungarna är själva, vi ska inte göra mycket mer än att mysa.
    Jag ska tvinga karln att sätta upp parabolen så vi kan få in boxen någongång och sen ska jag slänga mig i soffan så fort ungarna somnat och bara se skräckisar och äta godis..för det får man på Halloween har jag hört.. :P

• smarties

Ni som fixar naglarna, var gör ni det? Kupolen, stan?
    Gjorde ju hos Proffessionail förut, men dom var ju så himla hårdhänta tycker jag?

Svar på tråden Poppispinglorna 6