• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • tejp
    Michaela83 skrev 2009-10-19 21:15:27 följande:
    den här tråden fick väl en chock nu, med så många inlägg på en och samma dag hör till ovanligheterna nuförtiden
    Det är ju min startade tråd nu, klart att jag ser till att alla trivs och skriver mkt den förra var väl din va?
  • Michaela83
    tejp skrev 2009-10-19 21:17:39 följande:
    Det är ju min startade tråd nu, klart att jag ser till att alla trivs och skriver mkt den förra var väl din va?
  • Nirnaeth
    tejp skrev 2009-10-19 21:16:20 följande:
    Hahah onda dockan Moses gör då ingen hemlighet av hur jävla envis och förbannad han är. Han tror på fullaste allvar att han efter att ha ätit av inte mindre än TVÅ prickigkorvskivor och en skinkskiva, ska få ytterligare en skinka. "Hicka hinkan" säger han som den naturligaste saken i världen, och när NEJet är ett faktum så är cirkusen igång!!! Så här sitter jag nu i gallskrik och skriver, ni kan säkert komma hit och kolla på honom om ni vill, han ser inte ut att ha några planer på att sluta än...
    Jag är övertygad om att A, M och W är som gjorda för varandra!

Jag har ett jättefint kort på en helt vansinnig halvnaken Adele, som försöker gömma sig under badrumsskåpet för att slippa ta på sig en ny blöja. Hon gallskrek, och verkligen tröck sig in under skåpet med arslet i vädret. Såg helt sjukt ut..!
    Fine..hon fick gärna gå utan, om det inte vore för att hon ser det som ett nöje att kuta in på Xanders rum och pinka ner hejvilt.
  • tejp

Jag tycker också att bra skor är superviktigt! Vi har som sagt haft viking i många år nu, men även kavat är super tycker jag! Har också haft rätt bra tur och fått skorna iallafall delvis betalda

Men nog fan känns det på när 3 barn ska ha nya, vattentäta supervinterkläder!!

• tejp
    Nirnaeth skrev 2009-10-19 21:29:44 följande:
    Jag är övertygad om att A, M och W är som gjorda för varandra! Jag har ett jättefint kort på en helt vansinnig halvnaken Adele, som försöker gömma sig under badrumsskåpet för att slippa ta på sig en ny blöja. Hon gallskrek, och verkligen tröck sig in under skåpet med arslet i vädret. Såg helt sjukt ut..! Fine..hon fick gärna gå utan, om det inte vore för att hon ser det som ett nöje att kuta in på Xanders rum och pinka ner hejvilt.
    Hahaha! Man skulle ju onekligen vilja se Adele in action Har så svårt att föreställa mig henne sådär

Har du samma mobilnr som när Adele föddes?
  • Nirnaeth
    tejp skrev 2009-10-19 21:35:49 följande:
    Hahaha! Man skulle ju onekligen vilja se Adele in action Har så svårt att föreställa mig henne sådär Har du samma mobilnr som när Adele föddes?
    Ni är varmt välkomna hit för en livedemonstration! Nr är detsamma, inte lika säkert dock att telefonen är tillgänglig. Adele har nämligen som dagsmission att gömma den på diverse skumma ställen.

Jag har ju precis lika svårt att se Moses eller Wiran, som dom vettvillingar ni beskriver. När jag möter Moses på dagis så är han huuur lugn som helst, hälsar artigt, och tittar med stoora fina ögon och glider runt.
    Och Wiran ser ut som en liten ängel!
  • tejp
    Nirnaeth skrev 2009-10-19 21:44:13 följande:
    Ni är varmt välkomna hit för en livedemonstration! Nr är detsamma, inte lika säkert dock att telefonen är tillgänglig. Adele har nämligen som dagsmission att gömma den på diverse skumma ställen. Jag har ju precis lika svårt att se Moses eller Wiran, som dom vettvillingar ni beskriver. När jag möter Moses på dagis så är han huuur lugn som helst, hälsar artigt, och tittar med stoora fina ögon och glider runt. Och Wiran ser ut som en liten ängel!
    Gjorde en röstinspelning från när jacob sätter på Moses pyjamasen ikväll Eller förlåt, när jacob FÖRSÖKER sätta på Moses pyjamasen Jacob förstår inte varför vi plötsligt filmar och spelar in alla Moses utbrott. Det hela slutade med att jag fick sätta på han pyjamasen själv
  • Nirnaeth
    tejp skrev 2009-10-19 21:56:53 följande:
    Gjorde en röstinspelning från när jacob sätter på Moses pyjamasen ikväll Eller förlåt, när jacob FÖRSÖKER sätta på Moses pyjamasen Jacob förstår inte varför vi plötsligt filmar och spelar in alla Moses utbrott. Det hela slutade med att jag fick sätta på han pyjamasen själv
    hahaha Om inte annat kan det vara kul att spela upp för lille herrn om några år, eller varför inte använda som väckarklocka när han vägrar gå upp till skolan?
  • Martha
    Michaela83 skrev 2009-10-19 21:13:03 följande:
    friends skor har väl fått bäst i test många år i rad och dom kostar inte skjortan heller
    Nää dom fick rätt uselt i år...  blöt om fötterna tror jag man blev..
    Havanna 05 & Malva 07
  • Martha
    tejp skrev 2009-10-19 21:30:39 följande:
    Jag tycker också att bra skor är superviktigt! Vi har som sagt haft viking i många år nu, men även kavat är super tycker jag! Har också haft rätt bra tur och fått skorna iallafall delvis betalda Men nog fan känns det på när 3 barn ska ha nya, vattentäta supervinterkläder!!
    Har lagt undan kavat skor på skohuset.. ska även kolla på eccos i morron innan jag bestämmer mej.. och hoppas även på lite spons från mormor och morfar sen... ;)
    Havanna 05 & Malva 07
Svar på tråden Poppispinglorna 6