• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • smarties

Ja det blir knappast några här med tanke på att han ska knipsa av kablarna.. :P

• bebis08
    Michaela83 skrev 2009-11-05 16:27:20 följande:
    Du kan ju bli mormor princip redan nu! :)) Spännande Jag var 21 när jag fick wilma..
    Jag var 20 när jag fick Ida, och hon har bara 3,5 år dit!!! *gah*
  • bebis08
    Martha skrev 2009-11-05 21:45:01 följande:
    Hihi mormor.. låter lite gulligt ju ;) Fast det kanske inte ska bli riktigt än..
    Nä tack jag väntar gärna ett tag!
    Hon har iaf p-piller och man hoppas ju att de stoppar...
    Sen när den här kartongen är slut vill hon skaffa p-stav, och det kan man ju inte glömma bort att ta, som med pillren :)
  • Michaela83
    tejp skrev 2009-11-06 16:15:43 följande:
    Mickis, varför undra du föresten om nån skulle ha barn? ville du ha sällskap eller?
    Självklart..

Inte för att det är nåt på gång, tänkte bara höra hur det ser ut för er andra med framtidsplaner..
  • copernicus

jag hakar på Michaela! jag vill ha en till!!!! Sambon har dock inte varit med på de planera förut, men nu vet jag att han också vill.
    Fast vi vill vänta några år, så jag kan plugga klart och få ett ordentligt jobb först, sen...

Ang. skor så har jag gjort lite olika, ibland ärvda skor om jag ser att sulan inte är sliten annars nytt. Har testat många märken och ärligt tycker inte jag att de dyra är bäst! Lua´s kavat kängor är värdelösa för de är så svåra att stänga!
    Vi har mer problem att hitta skor som inte innehåller kromgarvat läder, men det är en annan femma!

• Michaela83
    copernicus skrev 2009-11-08 19:27:23 följande:
    jag hakar på Michaela! jag vill ha en till!!!! Sambon har dock inte varit med på de planera förut, men nu vet jag att han också vill.Fast vi vill vänta några år, så jag kan plugga klart och få ett ordentligt jobb först, sen...Ang. skor så har jag gjort lite olika, ibland ärvda skor om jag ser att sulan inte är sliten annars nytt. Har testat många märken och ärligt tycker inte jag att de dyra är bäst! Lua´s kavat kängor är värdelösa för de är så svåra att stänga!Vi har mer problem att hitta skor som inte innehåller kromgarvat läder, men det är en annan femma!
    vad är det med kromgarvad läder? Nyfiken om det är nåt man ska undvika? =)
  • smarties

Nu har en kompis till mig här i stan fått svininfluensan, bekräftat av läkare också, fast hon säger att det inte är så hemskt.
    De är mest isolerade och har trist säger hon :)

Men jag går ner och vaccinerar Moa imorgon ändå, för hennes skull.

• Martha
    smarties skrev 2009-11-09 14:33:51 följande:
    Nu har en kompis till mig här i stan fått svininfluensan, bekräftat av läkare också, fast hon säger att det inte är så hemskt.De är mest isolerade och har trist säger hon :)Men jag går ner och vaccinerar Moa imorgon ändå, för hennes skull.
    Jag och Havanna har vaccinerat oss i dag :)
    Havanna 05 & Malva 07
  • MiniMie
    Martha skrev 2009-11-09 19:51:12 följande:
    Jag och Havanna har vaccinerat oss i dag :)
    varför bara ni? Tillhör ni riskgruppen? *bara nyfiken*
  • Martha
    MiniMie skrev 2009-11-09 20:21:30 följande:
    varför bara ni? Tillhör ni riskgruppen? *bara nyfiken*
    Malva är förliten och Jens hade ingen tid..
    Havanna 05 & Malva 07
Svar på tråden Poppispinglorna 6