• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • bebis08
    Martha skrev 2009-12-22 23:05:16 följande:
    Min dator muppar ur föresten... fick nån sån skit via msn tidigare i dag som jag sen i min tur har skickat vidare så jag hoppas ni klarat er, om inte öppna inte. Dock har jag nu lyckats få upp en liten ruta där det står Windows- ingen disk å så står det Exception Processing Message å så namnet på filen. Sen kan man välja Avbryt (som inte funkar) Försök ingen och fortsätt.. Vad gör man?? har provat å starta om men rutan kommer tillbaka igen såklart!!
    Prova och byt lösenord på din msn, kan funka ibland....
  • Martha
    smarties skrev 2009-12-23 17:28:19 följande:
    Vilken länk är det som skickas?
    Nån om nått foto som man ska öppna... hoppas jag fått bort det nu.. har i vajre fall hittat två virus som jag tagit bort..
  • Martha
    MiniMie skrev 2009-12-23 16:42:15 följande:
    ..tänker ni som var ut och åt igår, inte skvallra om hur äckligt gott och snuskigt trevligt ni hade de..för oss som inte var med?!?
    Hihi kan vi väl om ni vill det :) Fatta att vi åt varsin korg med potatis skal + varmrätt :) Gissa hur vi kände oss sen.. :)
  • MiniMie
    Martha skrev 2009-12-24 11:32:18 följande:
    Hihi kan vi väl om ni vill det :) Fatta att vi åt varsin korg med potatis skal + varmrätt :) Gissa hur vi kände oss sen.. :)
    hehehe.. de är bra, man ska passa på och floota mens man har chansen ;)
  • Michaela83

någon här som mått superilla vid graviditet? NÄR gick det över?
    Jag mår sååå dåligt, kan inte äta nåt alls mer än marie-kex.. idag köpte jag postafen som jag ska ta imorgon bitti få se om´de hjälper.

• Knastroll82
    Michaela83 skrev 2009-12-26 19:15:30 följande:
    någon här som mått superilla vid graviditet? NÄR gick det över?Jag mår sååå dåligt, kan inte äta nåt alls mer än marie-kex.. idag köpte jag postafen som jag ska ta imorgon bitti få se om´de hjälper.
    *räcker upp handen* Jag mådde pissilla till vecka 18-20 ungefär, sen släppte det gradvis tills det kom tillbaka de sista veckorna.
    Postafen och att småäta hjälpte marginellt.
    Gul paprika kunde jag dock äta.
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-26 19:15:30 följande:
    någon här som mått superilla vid graviditet? NÄR gick det över? Jag mår sååå dåligt, kan inte äta nåt alls mer än marie-kex.. idag köpte jag postafen som jag ska ta imorgon bitti få se om´de hjälper.
    jag är likadan..!! Men, de har börjat blivit bättre.. två veckor tillbax var de ungefär varrannan dag bara. Och den här veckan har de hittills bara kommit i små "attacker".. *hoppas så att mitt ska släppa nu då jag gått in i v12*
  • MiniMie

...har inte alls mått dåligt med dom andra två. Så vill verkligen itne behöva göra de den här ggn när jag verkligen ska njuta maximalt.. blir ju inte så lätt om man ska må skit hela tiden..

• Knastroll82

Och prova med salta kex istället för mariekex. Saltet kan hjälpa lite det med.

Svar på tråden Poppispinglorna 6