• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • Knastroll82

Lergigan funkade inte på mig. Eller jo, de tog udden av illmåendet, MEN magen gick sönder av dem. Så det var liksom bara at välja vilken ände som skulle vara i toaletten. :-P
    Mindre roligt.

• lindi

någon här som vet vad det är för skillnad på den vanliga uj.n och uj swift?

• Nirnaeth
    lindi skrev 2009-12-28 17:39:21 följande:
    Swiften är mindre, smalare både i sits och mellan hjulen. Vet inte så många skillnader, förutom det. Men sen har jag inte forskat så värst mycket heller
  • Martha
    lindi skrev 2009-12-28 17:39:21 följande:
    Bättre suflett oxå tror jag.. Men jag vet inte om man kan ha liggdel (tror inte det) Kolla på Baby Jungle dock, där verkar de vara först med 2010 nyheter..
  • MiniMie

?!?hjälp?!?

har för snart 2månader!! sedan.. varit in på babyproffsen på kupolen och beställt en sketen brom till våran tvillingvagn. Tänkte att de vore bra om de satt en på när vi ska sälja den. Verkar ju vara omöjligt att få tag i nån vettig liggdel till den i vilket fall och de känns som de blir för dyrt om jag måste köpa både klädsel och liggdel.. Finns ju billigare tvillingvagnar.. allternativft att vi köper en annan tvillingvagn som redan har en liggdel till.. *alla tips mottages angåendedetta i-landsproblem*

Ska iallafall behålla emmaljunga 360:in.. love it. Men även köpa en uj singel tror jag.. Så småningom byta uj-tvilling mot en vibe.. när bebis kan sitta och inte behöver ligga hela tiden...

till sak.. vad tror ni om att höra av mej till falun iställe?! Ni som har koll. Har dom bättre koll i falun? tror ni dom har samma leverantör?
    I blge har dom noll koll på varen priser modeller eller leveranstid. Dom säger varje vecka att "den borde kommanästa vecka, vi ringer. Och.. när den väl kommer.. måste jag köpa den då?!? Jag har ju inte bokstavligt sagt att jag ville beställa en, utan jag ville veta vad den kostade...så dom beställde hem den.

*förvirrad* och som sagt... vilka i-landsproblem man kan ha!!!!

• lindi

läst lited om den och dte verkar som om liggdelen till tvillingvagnen passar till den och så verkar det som om det kommer en egen liggdel till den nu i början av 2010.

finns den att känna på här i kring?

• Martha
    MiniMie skrev 2009-12-28 19:09:43 följande:
    ?!?hjälp?!?har för snart 2månader!! sedan.. varit in på babyproffsen på kupolen och beställt en sketen brom till våran tvillingvagn. Tänkte att de vore bra om de satt en på när vi ska sälja den. Verkar ju vara omöjligt att få tag i nån vettig liggdel till den i vilket fall och de känns som de blir för dyrt om jag måste köpa både klädsel och liggdel.. Finns ju billigare tvillingvagnar.. allternativft att vi köper en annan tvillingvagn som redan har en liggdel till.. *alla tips mottages angåendedetta i-landsproblem*Ska iallafall behålla emmaljunga 360:in.. love it. Men även köpa en uj singel tror jag.. Så småningom byta uj-tvilling mot en vibe.. när bebis kan sitta och inte behöver ligga hela tiden...till sak.. vad tror ni om att höra av mej till falun iställe?! Ni som har koll. Har dom bättre koll i falun? tror ni dom har samma leverantör?I blge har dom noll koll på varen priser modeller eller leveranstid. Dom säger varje vecka att "den borde kommanästa vecka, vi ringer. Och.. när den väl kommer.. måste jag köpa den då?!? Jag har ju inte bokstavligt sagt att jag ville beställa en, utan jag ville veta vad den kostade...så dom beställde hem den.*förvirrad* och som sagt... vilka i-landsproblem man kan ha!!!!
    Falun är helt klart mycket bättre än kupolen!!! Mycket mer service minded... Så jag tycker absolut du ska skita i kupolen och ringa falun istället. :)
  • MiniMie
    Martha skrev 2009-12-28 20:46:53 följande:
    Falun är helt klart mycket bättre än kupolen!!! Mycket mer service minded... Så jag tycker absolut du ska skita i kupolen och ringa falun istället. :)
    Tänkte åka in till falun i veckan.. S ska till siba där han fick pressentkort i julklapp. Så då tar vi två flugor i en smäll.
    Hoppas dom kan hjälpa mej med kortare varsel!!
  • lindi

weeii idag har jag fått se en välmående och sprattlande liten bebis underbart när man varit sjuk så länge och oroar sig för att det inte ska vara som det ska! lika häftigt med ul varje gång. och skönt att veta att det bara är en, så stor som min mage blivit redan

• Michaela83
    lindi skrev 2009-12-29 19:20:09 följande:
    weeii idag har jag fått se en välmående och sprattlande liten bebis underbart när man varit sjuk så länge och oroar sig för att det inte ska vara som det ska! lika häftigt med ul varje gång. och skönt att veta att det bara är en, så stor som min mage blivit redan
    ¨
    Vad kul stumpan!!
Svar på tråden Poppispinglorna 6