• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-07 19:32:05 följande:
    Nej nej- det räcker ju med satsen! Har du inte sett tråden på FL där de funderar på att samla gubbens satser på burk för att sen föra in allt på en gång för maximal effekt Rooligt men tror nog inte att gammal kärlekssaft på burk funkar
    Fast det var ganska många satser som behövdes för att det skulle ha någon effekt.
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-12-07 19:49:02 följande:
    Äh han får väl "tralla" lite

Det är till att stora krav på maken däremot
    Jo, det var just det, färdknäppen hjälper men man ska nuppa många gånger för att det ska ha effekt.
  • JsN
    modestyclara skrev 2009-12-07 22:06:26 följande:
    men vi tröttnade på hus och flyttade till nybyggd lgh istället *softar*
    Skönt att höra att man inte är ensam om att ha gjort det valet. Visst är det skönt!
  • JsN

*håller tummarna att jag får det jag beställde från Wiell* JAg har verkligen velat ha baggy sand så jag var riktigt glad!

• JsN

Någon som har miniatures termobyxor? *funderar på storlek*

• JsN

söta kråkan skrev 2009-12-08 13:31:51 följande:

Vi har dom i 110 och dom är lite stora i stl men dock gör det inget för det finns en låååång kant ner till som man kan vika upp så dom blir kortare skit smart. dessutom så finns det så man kan spänna in dom så dom inte blir så vida.
    Så om man velar mellan två storlekar så bör det funka med den större utan att det blir jättestort? JAg tycker överlag att ytterkläder är väldigt stora.
  • JsN

söta kråkan, vad har barnet som har 110 i de byxorna för storlek annars på kläder?

• JsN

söta kråkan skrev 2009-12-08 13:37:26 följande:

ja det tycker jag nelly hade egentligen behövt ha 104 i dom men med uppviket och åtdraget så sitter dom perfekt. Jag hade nog gått uppåt istället för neråt eftersom dom inte är stora i midjan för där sitter dom perfekt på Nelly och hon är normal stor mer åt smala hållet. hon har 104/110 i kläder annars.
    Tack! Då ska jag bara bestämma mig för om jag ska ha dem också...
  • JsN

söta kråkan skrev 2009-12-08 13:39:35 följande:

Ingen fara. Jag kan säga att det är dom bästa termobyxorna vi haft helt outstanding.
    JAg har jackan.
    Och nu har jag även köpt byxorna. *gulp*

Då behöver jag inte fundera på mer nanook i år utan då har vi dubbelt denna vintern och så blir det nytt nanook till nästa säsong.
  • JsN

Stormis är förresten väldigt tyst idag... (inget svar på SMS heller) *spekulerar fritt*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15