• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-14 15:08:10 följande:
    Hej flickor Antar att ingen har hört ngt från Stormis Jag sitter och inväntar rapport för jag tror minsann att lillebror är ute nu
    Jag har inte heller hört något ännu. Vet du när hon skulle vara inne idag? Eller åkte de redan igår?
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 15:45:24 följande:
    Jag tror att de åkte in igår, jag fick sms om att O var hemkallad från jobbet pga värkarna och att hon skulle höra av sig när hon kunde...Sen har jag inte hört ngt så jag är ganska säker på att det var dags
    Då hoppas jag att vi hör något snart. *blir lite orolig*
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 18:10:16 följande:
    Hör ni..exakt hur många inboxmeddelanden får man skicka innan det räknas som spam dvs avstängning på ett par timmar?Min gissning har de senaste gångerna varit fel har jag märkt
    Om du inte skickar exaakt samma så ska det funka. Iaf har jag för mig att det är så med GB-inlägg. Om varje är liiiite olikt så ska man klara sig. Men vågar man chansa?
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 18:18:53 följande:
    Well...nu är det så exakt likadana jag ska skicka Och förut när jag har gjort det så har jag lyckats skicka antingen 4 eller 5 innan jag fått upp en fin förklaring att jag är välkommen åter vid ett senare klockslag
    Jo, men ändra något då! Hej, hejsan,goddag tex.
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 18:26:43 följande:
    Tror jag börjar med toodiloo
    Jo, att ändra nuffror är ju dumt...
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 18:26:43 följande:
    Tror jag börjar med toodiloo
    Är du utslägnd?
  • JsN
    Flock skrev 2009-12-15 10:26:48 följande:
    En sådan lite, liten bärbar dator. Så Kan jag ha den i famnen när vi ska titta på Lala och Po för 3122:e gången i poolrummet. Min "riktiga" dator står inte alls bra placerad för att kunna umgås med er på dagtid. Går inte att smyga sig hit. Nu är L och godis ute, så nu går det bra.
    Maken har börjat fundera på om jag borde ha en sån. (Undrar om det egentligen är han som vill ha?) Pytte har nämligen börjat annektera min dator så snart hen får en chans. Hen ska "titta bumpa". Och ja, hen klarar att sätta på datorn, öppna IE, klicka på Bollibompalänken (trots att jag har flyttat runt den i länkraden) och sätta på ljudet på datorn eftersom jag alltid har det avstängt. *suck* Vi är rätt imponerade av att ungen klarar det, men frågan är om man verkligen behöver ytterligare en dator när familjens yngsta inte ens är 2½. (Jag tycker inte det)
  • JsN
    Flock skrev 2009-12-15 10:37:35 följande:
    Barn är duktiga på det här med datorer. Lär sig snabbt *impad* Vår lille godis har inte fått prova än..
    Pytte lekte med en kompis som är några år äldre och plötsligt kunde hen. Kompisen hade mycket pedagogiskt förklarat.
    Flock skrev 2009-12-15 10:37:35 följande:
    Vi behöver inte heller någon dator till men ibland kan man väl få lyxa lite? De är ju inte så dyra heller längre om man inte ska ha någon värstig historia.
    Vardagslyx är bra lyx! Vilken färg vill du ha?
  • JsN
    Flock skrev 2009-12-15 10:59:24 följande:
    Det tycker jag med! Har nog snöat in mig på en röd men råååsa är ju råååsa, så liiite svårt val är det. Färgen är viktig!
    *skrattar* Precis min åsikt! Min mobil är råååååsa, men min lösa hårddisk är röd (maken köpte en åt mig och insåg själv att jag skulle bli gladare för en röd fast den kostade några kronor mer)
  • JsN
    Everlonn skrev 2009-12-15 11:31:51 följande:
    Har hälsat henne Hon mådde visst lite dåligt och det var därför hon inte orkade sitta vid datorn...men om hon kanske blir utskriven så är det inte allvarligt
    Eller också har hon lovat dyrt och heligt att hon ska vila hemma också...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15