• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

MejaKiZnic skrev 2009-12-19 18:29:45 följande:
    Gubben är inte till något nytta just nu och under julstök är han just nu till salu, någon? Har varit och köpt en grann idag,
    Du vill sälja maken och har köpt en grann?

Sorry, vi avslutade julklappsshoppingen med att äta mat och dricka vin/öl på puben. Det är så underbart att pytte är stor nog att följa med ut och äta. (Och ännu bättre att hen jublar över att få fiskpinnar) Jag har bara inte fattat att hen är så stor att man läser barnmenyn!
  • JsN

Nu kokar skinkan, nästan allajulklapparna är fixadeoch jag ska börja med godiset Smultron tipsade om igår. Sen blir det film med maken.

• JsN

Synd att jag jobar imorgon (sista dagen innan jul) annars hade jag slutit upp för lunch!

• JsN
    Tasha78 skrev 2009-12-21 13:59:56 följande:
    lillan har jätte fin molo pingvin tröja och byxor på sig och så frågade gubben nyss om jag skulle byta om på henne för hon kan väl inte gå i pyjamas hela dagen
    Milliz skrev 2009-12-21 14:08:25 följande:
    Vad knasig han är Det är ju ingen pyjamas ju, hon är säkert jättefin din lilla tjej
    Vi använder både pingvinerna och lammen som pyjamas... Jag gillade aldrig riktigt tröjorna utan tyckte de var lite mjäkiga, men efter komlettering med byxor på salgen så blev det två riktigt fina pyjamasar.
  • JsN
    Eddiebaby skrev 2009-12-22 09:36:43 följande:
    Hej tjejer! Någon av er som har koll på en snygg mössa som passar till leaflurven??? Har lite problem att hitta något!!
    Tågrånisen och villervallas randiga velour använder vi oftast.
  • JsN

*har varit och gullat stormisbebis*

Pytte sover som en klubbad säl efter att ha busat med K. Det är så häftigt att se hur de leker _med_ varandra och inte bara bredvid varandra. Ja, stormis hen hann somna i bilen hem.

• JsN
    Stormis skrev 2009-12-28 01:14:44 följande:
    Shit...Nu köpte jag termobyxor och overall på mybaby. Båda MAT.Och regnbågsbyxor fr LLM...Nästan så jag hoppas att det inte finns ... Eller jag vill ju, men kanske inte plånboken...
    Tur att overallen inte fanns i en storlek till nästa år. JAg vet inte ens om jag gillar overall.

JAg tycker du gjorde rätt som köpte byxorna till jackan!

Du, det är bara att inse att du och jag lever i en egen värld när det gäller storlekar! Förmodligen beror en del på att både Pytte och K är rätt smala så det behöver ingen extra plats på bredden utan tvärtom så finns det alltid rum över.
  • JsN
    Stormis skrev 2009-12-28 12:29:21 följande:
    Fast nu tog jag 98 på allt iaf. Hade bestämt mig för at 92 skulle räcka, men nu har jag låtit mig övertalas här och o kalendertråden, så jag hoppas bara att hon inte drunknar i 98 för overallen blir nog svår att få tillbaka pengarna på. Liksom för dyr redan fr start. Fast på TS går MAT dyrt så då får man kanske testa att sälja den där istället..
    Jag har uppvik på 1 dm på byxorna i 92 nu så jag tror att de funkar hela nästa år också. Jag är rädd att byxorna npg blir väl stora i 98, men då funkar de väl året därpå. *ler*
  • JsN

Stormis, jag har en beställning på ajabaja som jag inte betalt ännu om det är något du funderar på därifrån. (INte till pytte utan till mig)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15