• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-12-08 15:09:50 följande:
    Var köpte du MAT-brallorna? Funderar på dem med . Har vi samma jacka, kan vi ju lika gärna ha helsamma stass .
    my-baby, men jag tog 92 på byxorna. Vi får väl ha olika färg på mössorna på dem!
  • JsN
    Stormis skrev 2009-12-08 15:09:50 följande:
    Men om det är tyst o mig imorgon så har de nog satt igång mig ! Känns hur skumt som helst!!!
    När ska du vara på förlossningen?
  • JsN
    Stormis skrev 2009-12-08 15:18:34 följande:
    Misstänkte det, men hade för mig att det var utplockat i stl där. Jag köper nog också 92 om/när jag köper eftersom vi har det i jackan. Som f ö är för stor för att ha i år, men som funkar om man är desperat. Funderar dock på de rosa (en annan sida)byxorna för att bryta av lite, men det känns lite opraktiskt... Frågan är dock om 86 funkar nästa år??? Känenr att vi inte kommer att använda dem för det värdet bara i år.
    Rosa byxor känns väl kanske lite opraktiskt som du säger. Men finns det inte en mörkare knallig också?
  • JsN

*skönt med någon som har samma tillväxtkurva på sitt barn som man själv har*

• JsN

*fortfarande nöjd över MAT-anoracken* Jo det är sant, vi har lite lika smak. Men vi kan iaf spekulera tillsammans om vilken storlek nästa säsong.

• JsN

Oj vad jag har trillat dit på kalendererbjudande idag... All dagens övertid gick åt (med råge). Men det var lite synd om mig som jobbade 7-20:30

MAT-byxor, kikkid-mössa, NS baggy sand och slutligen småfolk äppelmössa+vantar.

• JsN

*funderar på om tystnaden från Stormis betyder att det blir en trådbebis idag*

(Eller också är hon bara och fika eller nåt )

• JsN
    Pimm skrev 2009-12-10 11:27:28 följande:
    Såg nu att fodret syns ännu mer på den röda...visst var du sugen på den *lockelilock*
    Tur att det är lila muddar!
  • JsN
    Pimm skrev 2009-12-10 11:29:06 följande:
    Ohh berätta om omega3. Jag har en son som sover mycket men oroligt. Han ska helst klänga på mej om nätterna och visst är det mysigt men jag får ju inte sova så bra.
    Fiskolja.

Finns utredningar som visar att det hjälper vid koncentrationssvårigheter och många vittnar om att deras barn sover bättre efter att de börjat ge det. Om inte annat så är det ju nyttigt.

JAg vet inte om jag verkligen sett ett tydligt samband men visst pytte sover mycket bättre och stabilare men om det är åldern eller omegan det kan jag inte säga.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15