• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis, jag har fått MAT-byxorna nu. Jag har inte provat dem på ännu och de ser stora ut, men de är inte mycket längre än nanooken pytte har nu och grenet är lika stort så jag tror att 92 kommer att funka bra . Mao tror jag inte att 86 går nästa år.

• JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-12-10 21:05:39 följande:
    Det är redan hämtat Noterat att du måste vila upp dig inför att få ut lillebror..Tror det är dags att go for hardcore istället för att hänga här
    Men eftersom det var det där med svårt med datum-kom-ihåg så föreslår jag lördag. 12/12
  • JsN
    Stormis skrev 2009-12-10 21:04:16 följande:
    Misstänkte det... Å 98 lär de väl drunkna i? Säg till annars om du tror att det går. Tycker att längden verkar svår på dem eftersom det inte är nån yttre mudd. Kan ju liksom inte släpa dem i marken .
    Inte 98, de blir gigantiska på bredden. Jag mailar en bild imorgon när vi provar.
  • JsN
    Stormis skrev 2009-12-10 21:36:05 följande:
    Finns lite att välja mellan... Men är nog ganska latmask och kör BB-s egna kläder där. Har med brunbruna Katvigsuiten i väskan dock. Gissar att den sitter bättre än Molos i samma stl på nyfödd eftersom den är smalare
    Nu glömmer du att bebisen i magen är _mycket_ knubbigare än vad K var, speciellt om viktskattningen stämmer. Sista månaden går de i princip bara upp i vikt! Hur lång var K?
  • JsN
    Milliz skrev 2009-12-11 14:17:46 följande:
    Helt ot men jag ska göra den här filten till min brors bebis www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php ska inte ta reda på könet så den måste vara neutral i färgerna.. Jag har funder på några olika gröna nyanser och vitt och brunt, men jag vet inte det kändes så tråkigt. Någon som har förslag på färger?
    Vad gillar de för färger? Vad har de köpt för färg på vagn? Jag brukar utgå ifrån vagnfärg när jag gör bebistäcken. Beroende på vad de gillar kan man jobba mot olika turkosa eller röd-orage toner tex.
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-12-12 15:28:27 följande:
    Undrar om alla håller på och julstökarSjälv sitter jag i Smålands skogar och tänkte kolla på vad jag egentligen beställde från Wiells i natt.-D Helt galet konstig frakt men men...
    Och jag sitter på jobbet.
  • JsN
    Zvartaliljan skrev 2009-12-12 17:31:39 följande:
    Sambon vill mycket bestämt INTE ha hem mig utan tycker jag ska ligga kvar här...han gillar inte att jag är ensam hemma hela dagarna och visst han har väl en poäng...men jag HATAR att ligga här ju ligger hellre hemma i min sköna stora säng o fri tillgång till alla cola för jag blir ju galen av colaabstinens här!! (du om någon fattar nog ). Får ju ont i huvudet bara för att jag inte druckit cola på 2 dagar nu liksom...värsta avvänjningskliniken detta
    *håller med sambon* Allvarligt, du klarar ju inte att bara ligga när du är hemma och uppenbart så hjälper det ju att du gör just det. (Du blir ju iaf bättre när du är inlagd) Så detär nog baraatt bita i det sura äpplet och stanna där du är.
  • JsN

Hur är det med dig idag Stormis? Och alla andra?

JAg var uteoch roade mig igår och idag har jag jobbat heeela dagen. Jobb imorgon med.

• JsN
    Stormis skrev 2009-12-13 15:02:12 följande:
    Men oh, my! En sida sen igår . Tjejer, tänk på mig som har tråkigt när maken jobbar helg!!!
    Du ska ju vila och inte hänga här! *noterar närvarorapporten*
  • JsN
    Stormis skrev 2009-12-13 16:57:30 följande:
    Har vilat i 2 h nu och det känns bättre . Vill ju att det ska "förvärras" .
    Då får du väl pöka eller springa runt huset! Fönsterputs rekommenderades väl ett par generationer tillbaka. Och golvskurning.

De sätter igång när det gör det. Eller imorgon. Ställ nu in dig på 14/12 och koppla av.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15