• JsN

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-12-28 22:25:54 följande:
    Hmm, gulle, men nu får det vara nog. Men bra att du frågade! När du ändå är här igen, ska jag avbeställa brallorna i 98? Hon kan omöjligt ha dem eller?
    Jag tror inte att de kommer att passa. JAg räknar med att pytte kommer att kunna ha sina 92 nästa år också. (Men vem vet, det kanske görs ett jätteväxtsprång)
  • JsN
    lillronya skrev 2009-12-29 11:10:24 följande:
    Har fastnat i en annan tråd idag, om många barn. Sitter och ransakar mej själv nu. Får de stora barnen hjälpa till för mycket? Är jag orättvis? Varför har vi så här många barn?Ja fl är inte helt sunt för hjärnan alltid....
    Äsch, det finns för- och nackdelar både med många barn och få barn. Både för barn och vuxna.
  • JsN
    lillronya skrev 2009-12-29 11:29:37 följande:
    Ofta hör man ju skräckisar från de som själv har många syskon. Så vill man ju inte att barnen ska känna sen...*
    Fast såååå många barn har ni ju inte!
  • JsN

Jag fick ny kamera i julklapp så förhoppningsvis ska jag bli bättre på att ta bilder igen! (Dock inte rosa för maken vill också använda den!)

(Vår lilla kamra la av för drygt ett år sedan så sedan dess har jag bara haft stooor kamera eller mobilen och då blir det liksom inte av på samma sätt)

• JsN
    lillronya skrev 2009-12-29 20:11:22 följande:
    JAg fick en rosa i somras, men mannen använder den ändå. Han gillar rosa.
    Min man gillar också rosa, men han tyckte att just denna var föööööör rooooosa. Så då blev det en grågrön istället. (också fin)
  • JsN

Nu har jag förberett inför räkningsbetalningen. Inget kul denna månaden med tanke på att bilförsäkringen ska betalas. Men bilen är en fröjd att köra och vi är jättenöjda och glada! (Man kan snacka om ljudkomfort när det är dubbade vinterdäck på bilen och man ändå undrar vad det är som låter när fläkten ökar)

• JsN
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:32:34 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag är på smällen.Så, nu kan livet återgå till det normala. Några bra reor?!
    gRATTIS! (Du det var rätt uppenbart för så där tre fyra sidor sedan)
  • JsN

JAg har shopat en OddMolly-kofta till mig själv. Och så blev det visst lite NS på Kidzshop imorse. Nu får det nog vara färdighandlat. Omjag inte snubblar över något jag verkligen vill ha.

• JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-12-29 22:14:03 följande:
    Som idag fick jag begär efter regnbåge tack vare Stormis
    Jo, jag köpte ju nästan en overall häromdagen fast jag är säker på att jag inte alls gillar overaller. Var köpte du regnbågen?
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-12-29 22:20:02 följande:
    Stormis "köpte" den till mig på Mello i Vbg så den är snart på väg till mitt Mello här i Fbg
    HAr de börjat rea alltså. JAg var inne på lunchen igår och då var det ingen rea.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15