Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-14 20:36:56 följande:
    tror ni det är lönt att lägga ut en ny lammtröja med prickärmar och matchande prickleggings på tradera?? båda är helt nya... vågar man det obs ingen annons, jag funderar bara
    Åja, är de i S storlek tycker jag det är en toppenide helt enkelt.
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-10-14 20:40:24 följande:
    Ja risken är väl att när jag väl nu får en pojk så vill jag nog använda de lite mer "grabbiga" kläderna o köpa lite mer typ molos bilar m.m Det roliga är ju dock när man kan matcha storasyster, och en hel del av de lite mer "flickiga" kläderna som jag har i pyttestorlek har ju även Maia. Men ja...en hel del ryker nog nu...hoppas T går bra så man får in lite till salgen så ska jag shoppa en massa pojkiga stars, flygplan, bilar m.m 
    Det blir alldeles säkert så att du använder grabbkläder till lillebror. Speciellt som du har en flicka och kan frossa i rosa/lila och annat flickigt till henne.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-10-14 20:40:26 följande:
     110 tror jag men hmm vill ju inte sälja om det går toklågt.. vill ju ha bra för dom eftersom att det är "rariteter". svårt att hitta dom nya nu..
    Typ hur bra storlek som helst skulle jag väl säga
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-10-14 20:45:41 följande:
    jaa fint
    Tycker du att väpnarluvorna i bomull funkar nu? Eller räcker de inte till i denna kyla? *brrrr*
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-10-14 20:56:49 följande:
    joo de räcker på mina i alla fall
    För mina klagar på kalla hakor och S vägrar halsduk så jag funderar på att köpa ....kanske ska jag våga mig på Småfolks då...eller så birdie *finfin*
  • mortillsju
    Tjollabolla skrev 2009-10-14 20:58:33 följande:
    Nu använder jag dom, men sen när det är minus hela dagarna har vi varmare mössor...
    Du med! Men då kör jag så det ryker.
  • mortillsju

BUTTELINA..... tack för tipset om småfolk, jag ska kolla in dem på ajabaja i morgon. Jag är dock rädd att storlek 3-4 år kan vara för litet till M. *fanns inte större där*

Hur gick det nu med lammen??

• mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-14 21:59:29 följande:
    Ja jag är jättenöjd med pops men hittar ingen. Kom på nu att jag kan ju leta skalbyxor till Anjelin istället, så kan E ta hennes overall. Den är en stl större. Hon har ju skaljacka också... Vet du om skaloverallerna görs större än 92?
    Japps. I år finns de i stor storlek med löstagbart fleecefoder i. S har en. Toppenbra!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15