Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-16 10:42:54 följande:
    Pettson och Findus Glömligheter och Mamma Mu är stora favoriter här hemma tycker både Max och äldre kusinen Chihuahuan från Beverly Hills och Bolt är också helt ok.. För lite större så finns ju Häxan Surtant-henne gillar jag
    Findu och Mamma Mu älskar mina med. Underbara!!
  • mortillsju
    JuliaochNelly skrev 2009-10-16 10:53:56 följande:
    Hehe hon är en riktig gnällspik där, tyvärr. Tack så mycket
    Du som har Katvigs långärmade tröjor. Vilken storlek ska S ha som är ca 100 cm?
  • mortillsju
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-16 11:33:44 följande:
    Min V som är 97 cm har storlek 98 i sina Katvigtröjor, större går inte att ha här...Så 104 kanske?
    Tack! Jag testar.....
  • mortillsju
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-16 11:33:44 följande:
    Min V som är 97 cm har storlek 98 i sina Katvigtröjor, större går inte att ha här...Så 104 kanske?
    Måste också ge dig en eloge efter gårdagens maraton där jag kollade igenom hela nuvarande BT....jättefina och välklädda barn du har!!!
  • mortillsju
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-16 11:37:31 följande:
    Tack snälla! Heeela BT, det tog en stund va?
    Japp....men S satt i feberus i mitt knä och vi kikade i lugnet och ron
  • mortillsju
    JuliaochNelly skrev 2009-10-16 11:38:48 följande:
    svårt dom blir ju sladdriga så lätt. Men jag hade nog tagit 104 faktiskt.
    Jag har haft alloverprinten (de med bambu) sköna men verkligen i skitkvalite. De i bomull tycker jag funkat bra. Hoppas de är så nu med
  • mortillsju
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-16 11:41:48 följande:
    Våra randiga har inte blivit sladdriga iaf, bara tvättluddiga. Och vi har både lila/gröna och rosa/rosa från nya kollektionen.
    Det låter bra. Jag slog till på rosa/rosa tröja, två par leggings i de rosa ränderna och brun/vit samt en klänning i röd/vit.
  • mortillsju
    melizza skrev 2009-10-16 12:07:16 följande:
    vad blev det för fint???
    Massa katvig, ja eller så..... och sen Nova Star, både fleecar och jeans och munkjacka. Nu ska här testas
  • mortillsju
    Tjollabolla skrev 2009-10-16 13:26:44 följande:
    Hej flickor! Tillbaka från läkare och ultraljud. Blev sjukskriven, så nu ska jag bara jobba 50% av 75%.. Hmm inte för många timmar, känns skönt! Kanske man kan göra någonting här hemma oxå om dagarna och inte bara ha ont. Vad händer här?
    Det shoppas....

Härligt med lite sjukskrivning. Hur mår Milo?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15