Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Mawe123 skrev 2009-10-15 23:22:13 följande:
    Visst är det 15% på LLM nu och fram till midnatt och inte från 00.00.. eller är jag helt vimse i pannkakan
    ahhh det gäller till och med den 16. Då kan jag ju beställa nu juh
  • mortillsju

Så här stod det i mitt mejl:

Vår webbshop www.luckylittleme.se fyller 3 år och det ska vi självklart fira!

T.o.m. i morgon den 16. Okt. får du 15 % rabatt på alla kläder (ej  leksaker,  julsaker mm.) när du beställer för minst sek 400,- Rabatten gäller inte redan nedsatta varor. Skriv nyhetsbrev i kommentarrutan för att få rabatten!

• mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-15 23:35:22 följande:
    Ah Butte med kollen!!
    Du som NS frälst. Hur ska jag tänka när det gäller storlek på byxorna och munkjackan??
  • mortillsju
    LJ2 skrev 2009-10-15 23:47:46 följande:
    hmm.. pippilotta? eller nåt sånt?  tro jag?? *rätta mig om jag har fel!!*
    Ja så var det.Jag kände mig tveksam på kidzshop, kände igen namnet men då är det i dem. De hade mycket jag ville ha....
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-15 23:52:43 följande:
    Munkjackan tar jag samma stl som de har annars. Alltså 92 till Emilio och 92 eller 98 till Anjelin. De är 87 och 90 cm långa. Byxorna köper jag 92 i till Emilio nu och 98 till Anjelin. Hon har längre ben är Emilio. Äldre och ingen blöja, så det är väl därför. Så samma storlek som i andra kläder blir väl bra? Fast då är der bra med växmån i de, utan att bli tokstora.
    Jag inbillar mig att de är för smala till mina barn. Men vill så gärna ha dem till mina små.
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-10-15 23:54:47 följande:
    ja kidzshop har också ett dåligt rykte.. men inte som pippilotta
    Ok....synd bara att de har en massa Katvig jag vill ha

Kanske ska man handla mot faktura då??
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-10-16 00:05:32 följande:
    molos är finare
    Ja de har nåt speciellt. Men just denna färgkombon tror jag passar perfekt på S.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15