Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-25 23:48:46 följande:
    men guuuud vad söt *fiiinaste rånisen*
    Ja superfin verkligen. Jag tycker den sitter bra, speciellt med tanke på att det är storlek 2-3 år. Haha Nu vill jag bara ha liiite varmare än -20 så vi kan använda den mer Jag äslskar den!
  • solouniko

Hej tjejer! Känner mig rätt duktig som inte shoppat så mycket i kalendrarna osv men jag är sååå sugen på mer molo nyheter. Babyklänningarna *dreggel* Nääär kommer resten?

• solouniko
    Tasha78 skrev 2009-12-26 22:24:50 följande:
    ja dom vill jag med se
    Suuuperfina klänningar! Längtar mest efter den svartvita med färgglada fjärilar. Kommer de i januari måntro? Fick presentkort på molobutiken i julklapp, perrans! Och en babushkasuit i 80, jäääklar vad gigantisk den ser ut. Är min lillfis snart så stor? Hujja..
  • solouniko
    lillronya skrev 2009-12-26 22:36:54 följande:
    Men kommer det printet i baby?
    Ja vad jag vet iallafall? Dom kan ju alltid ändra i sista minuten, men jag tror och hoppas att min klänning ska komma!
    Tasha78 skrev 2009-12-26 22:38:34 följande:
    jag köpte en babuska suit i 74 och babuska klänning jag som inte gillade printet alls men nu tycker jag det är fint
    Ja det är fint, 80 är dock stooort ännu. Men snart så Har pussel/babushka tröjan men den har ju lila kanter. De oranga är helt galna, haha!
  • solouniko
    lillronya skrev 2009-12-26 22:47:25 följande:
    Jaha! Det hade jag missat.
    Ja jag hoppas verkligen att den kommer. Och kaninklänningen, och nått som påminner om poetry *Dregglar* Hoppas att de kommer snaaart!"
    Tasha78 skrev 2009-12-26 22:45:27 följande:
    Fast vissa print i 80 går på min dotter och hon är 68cm jag hittade en suit med lamm och den passar bra fast dte är 80
    Då är nog hon och Milla rätt så jämnlånga, 80 är dock för stort nu. Iallafall höstens plagg men det är säkert olika mellan säsongerna som vanligt
  • solouniko
    lillronya skrev 2009-12-26 22:57:23 följande:
    Jag var ju så hummelfrälst förra vintern, men det vete 17 om inte molo vinner ändå.
    Både jag och sambon äääälskar Millas hummel! Åh vad underbar den är! Blir nog hummel och molo nästa år skulle jag tro..
  • solouniko

Godmorgon damer! Idag tror jag det är dags att slänga ut granen, blää vad less jag blev helt plötsligt! Ska lämna Milla hemma med pappa och gå och shoppa på stan sen, skönt! Lär ju dock inte vaea ensammen, haha!

• solouniko
    lillronya skrev 2009-12-28 08:47:01 följande:
    Igår plockade E av alla kuor från granen som hade nådde. La de i en liten hög på en gren i granen. Ser så gulligt ut. Tror vår får åka ut snart också.Ååå vad mysigt med shopping på egen hand.
    Haha, han kanske också börjar lessna Jo det blir kul. Vi ska på bröllop på nyår så en klänning till mig och matchande skjorta till karln måste inhandlas.

Sen undrar jag vaaart min mysiga bebis är? Tiden går för fort! Hon vill aldrig mysa i famnen längre utan så fort hon slår upp ögonen på morgonen ska hon ner på golvet och röja omkring. Ställer sig upp med en hand nu och typ springer runt alla möblerna, HALLÅ? Mammas lilla beeebis ju
  • solouniko
    lillronya skrev 2009-12-28 09:03:50 följande:
    Ja då har du ju ett viktigt shoppingmål! Tiden går alldeles för fort, ja. Här finns inga bebisar mer
    Ja verkligen.. Jag vill fortfarande tycka att Milla är min lilla bebis, hon är ju "bara" 9½ månad ändå. Men hon blev genast så stor när hon går runt möbler osv Hoppas sambon går med på ett syskon i framtiden iallafall
  • solouniko
    lillronya skrev 2009-12-28 09:13:27 följande:
    Ja det blir så stor skillnad när de reser på sej.Är han inte sugen på syskon till henne? Det kommer säkert iaf.
    Nja inte riktigt tror jag. Han är ju en hel del äldre än mig, också har han ju en son sen tidigare som är 16. Fast samtidigt har han alltid vetat att jag vill ha två barn, men han vill inte bli för gammal säger han och det förstår jag ju. Men en till ska nogt gå bra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15