Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Ja, jag fattar inte att folk går och lägger sig så tidigt

Inte nog med att jag måste sitta uppe, internet lägger av hela tiden också

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2010-01-03 00:49:21 följande:
    Ja precis. Sova är helt klart överskattat!! Mitt internet är ok, men blev utkastad från Fl 2 ggr......
    Nej, fl är snällt mot mig ikväll (än så länge)
    Jag blir ju bara så shoppingsugen när jag sitter uppe halva natten
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2010-01-03 00:53:07 följande:
    Är hör å häpna inte ett dug hopping sugen, väntar snällt på alla nyheter! Tror du det kommer fler färger på lurvar, eller blir det bara d omsom kom Pre-Spring?
    Ingen aning, hoppas nästan att det inte kommer fler för jag borde verkligen inte köpa mer lurvar
    Måste slänga ut lite till på T imorgon tror jag, måste spara pengar till nytt molo
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2010-01-03 00:58:49 följande:
    JAg körde en storrensning idag igen i garderoberna, en del blir att spara och lägga ut nästa höst. Men hittade en hel del sommar kläder i växa garderoben som åker nu till bb/lön.Synd att Me&i inte går så bra nu bara......
    Går me&i dåligt just nu? *dålig koll*
    Jag ska kolla sommarkläderna, undra om Ella kan ha 92 i linne till sommaren också, vi har ju ett gäng i den storleken
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2010-01-03 01:06:07 följande:
    Ja, alltså dels gör dom större upplagor av kollektionerna numera och sen verkar intresset för deras kläder dala lite känns det som. Synd för jag var ju en äkta Me&i nörd, så garderoberna är ju sprängfyllda med just det Lägg ut dom på T, blir perfekt till min tjej i sommar
    Ja, vi får se vilket som åker ut, hoppas ju på att jag ska kunna klämma i henne i sländlinnet en sommar till i alla fall
  • Busbellan

God förmiddag!!
    ja, fy vad kallt det är!! Jag ska snart köra Nora till ridskolan, hon går på en intensiv hoppkurs igår och idag. Jag är INTE avis på henne att spendera dagen i ett iskallt stall och ridhus.
    Tror inte det blir något tittande av mig idag där ute

• Busbellan
    lillronya skrev 2010-01-03 11:12:29 följande:
    Hej!Fy vad kallt att vara i stallet en sån här dag. Men det är ju fint väder iaf..
    Ja, fint är det men oj så kallt. Finns ju knappt nåt sätt att undvika att frysa om tårna när man rider heller
    Duntoffla skrev 2010-01-03 11:12:48 följande:
    God förmiddag!Ja, idag är det lite småkallt. Nackdelen med att bo söder ut (jämfört med Norrland alltså) är ju att kylan här ofta känns kallare/fuktigare. 20 minus i Norrland känns ofta inte lika kallt som runt nollan här hemma i blötträsket.
    Ja, de säger det, själv har jag aldrig varit i Norrland
    Tror det beror rätt mycket på att det alltid blåser lite här nere också
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-01-03 14:24:49 följande:
    Men hur tänkte de nu? JAg har ju inga pengar.
    Du kan åka och handla åt mig istället
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-01-03 14:39:47 följande:
    Äh du får åka hit och gå på cillen-rea med oss istället. Säger som du, efter varje katvigsalg är man egentligen inte så nöjd ändå.
    När är det cillen-rea? man kanske skulle åka en sväng då om man har tid {#lang_emotions_dreamer}
  • Busbellan

*pust*
    Har rensat bland sommarkläderna. Åker en hel del linnen, kan man lägga ut det redan nu?
    Det enda jag inte klarade av att sälja än var Ellas sländlinne, i det får jag minsann klämma i henne i 92 i sommar också

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15