Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2010-01-03 21:28:33 följande:
    Jag måste också rensa. Fast jag vet inte om jag vågar lägga ut på T nu. Någon som vet hur det går där nu?
    Jag har lagt ut 5 auktioner nyligen. En är tagen på köp nu och jag har bud på 3 av de andra, satte ändå ganska högt utropspris. Frågan är bara om det funkar med sommarkläder än.
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Morty skrev 2010-01-03 21:32:24 följande:
    Här är en till som ska/borde ta tag i T.Förresten, Busbellan - har du nu sett till att köpa trekvarts mjukisar till sommaren från HM?? Var det du occkså Lillronya som var på jakt efter sådana eller du hade kanske. *kommer inte ihåg riktigt*
    Nepp inte köpt några, men måste göra det. hmm har vi pratat om det innan? *förvirrad*
    Finns det kvar i alla storlekar, vet du det?
  • Busbellan
    Morty skrev 2010-01-03 21:37:06 följande:
    Ja, vi pratade om det i slutet av sommaren eller när det nu var. De såg så skönt ut med alla barnen som hade baby molobyxor som knickers. Så kom vi in på HMs trekvarts byxor. Jag har handlat svarta och cerise. Vill inte vara utan i år..... ingen aning om hur det ser ut om de har alla storlekarna kvar.
    Ja just det Lite glömsk
    Måste absolut ha några par till August i ala fall, där går det åt shorts!! och han vägrar ju knickers med mudd nertill, alla fina frottéknickers från Lindex låg oanvända i hans garderob
  • Busbellan

Men nej
    de har ju satt mudd på de billiga trekvarts shortsen från h&m i år
    Hoppas den inte sitter åt, för då får jag inte på dem på August

• Busbellan
    Morty skrev 2010-01-03 21:41:40 följande:
    Så synd. Mattis gillade verkligen sina från Lindex. Då kanske dina (Augusts) hamnar på T sen. *håller utkik ifall det är rätt storlek*
    Det kommer de absolut göra, de hamnade i traderalådan nu ikväll
    Storlek 110 är det
  • Busbellan

Nån som har koll på hur h&m långärmade tröjor är i storlek. Funderar på om August ska ha 110/116 eller 122/128, Svårt när det känns som de hamnar mitt mellan dubbelstorlekarna. Han har 116 i de flesta tröjor från Molo

• Busbellan
    Milliz skrev 2010-01-03 21:48:49 följande:
    Elias har 104 på Molos tröjor och 98/104 från hm sitter bra på honom.
    Tack, då borde 110/116 räcka
  • Busbellan

Om nån här har kik kids volangklänningar i strl 98 eller 104 liggandes så kan ni väl slänga ut dem på T
    Måste ha nya nu när Ella växt ur alla 92:or

• Busbellan

Men nu gör ni mig ju velig
    Det är den vanliga randiga baströjan jag ska köpa

• Busbellan
    Morty skrev 2010-01-03 22:01:02 följande:
    Ska du handla nu? För Mattis ska prova sin imorgon som jag köpte till honom. Orange och vitrandig. Så om du kan vänta lite.......
    jag kan vänta, de lär nog finnas kvar imorgon också
    Prova den jättegärna på honom!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15