-
Japp, nästa år behöver vi en 104Stormis skrev 2010-01-03 23:24:48 följande:Åh, din smygluring där. Visa en sån fin overall i rätt stl som kommer att vara urvuxen för er nästa år .
-
Åh vilka bra köp!! Superpris på jackan juTjollabolla skrev 2010-01-04 08:47:23 följande:En grön MAT jacka...! Ville ju ha den, men fick nöja mig med den svarta. Å så billigt Köp Nu! Det är bara storlek 98 så han får ha den så länge det går, men där är gott om plats i vår 104 så det borde funka.. www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10482...o sen trillade jag dit på denna med såklartwww.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10483...Så himla bra Köp Nu...!
-
Känner verkligen att det börjar bli dags för dagis igen för barnen. Ella har varit överspeedad i flera dagar
Visst hon har träffat barn hela lovet, men inga direkt jämnåriga. Igår var en kompis här en stund med sin son som är lika gammal som Ella och hon var alldeles överlycklig ocg skulle hinna leka allt med honom
Ska faktiskt bli skönt när det är dagisdags på torsdag igen.
Insåg att jag egentligen hade behövt ämna dem idag och imorgon, har massvis med skolarbete som ligger och borde bli färdigt nu.
Men nu får jag snällt vänta tills efter 16 när Mattias kommer hem och sticka iväg till Växjö då
-
haha, ja där hade nog min gräna gått ocksåZvartaliljan skrev 2010-01-04 09:29:02 följande:Fast gränsen gick inatt när Maia också ville amma, riktigt så snäll var inte mamma mot henne så hon gick med på det Skulle ju bara kännas superlustigt
Många barn har vi haft i sängen i perioder, men ammat har inte de stora fått göra
-
God morgonDuntoffla skrev 2010-01-04 09:32:02 följande:God morgon!Liljan- jobbigt att inte så sova. Försök att sova lite nu när du kan.Äntligen måndag! Hoppas på ett par paket idag
Hoppas med på paket, från småvi med massa NS
Vad väntar du på för något? -
Antagligen beror det på hur barnet är byggtmortillsju skrev 2010-01-04 09:38:43 följande:Inte jag heller men så var det faktiskt. S på ca 1 meter (kanske några cm till) fick en i 104. Den kommer att sitta bra till mars absolut. Hon hade kunnat ha en i 110 men den kommer troligen sitta perfekt mitt i sommaren så jag valde 104.
Vi har ganska mycket plats kvar i grenen på overallen, men ärmar och ben sitter ganska precis -
Åh kul!!Duntoffla skrev 2010-01-04 09:42:06 följande:Åh , trevligt!Jag väntar på paket från LLM och ev kanske något annat. Minns knappt vad jag beställt. Min tröja fanns tyvärr inte på SMå Vi. Från Kidzshop beställde jag NS plus IdaT Strumpor men vet inte om de har det än. Tror de skulle vara tillbaka idag och kolla lagret. RÄknar inte med att ngt där fanns. Sen väntar jag paket från CD-on samt förhoppningsvis lite annan post som jag väldigt gärna vill ha
Vet hur det är att knappt ha koll på vad man har beställt
-
Ella är ju en tunnis, med långa armar och ben. Eller det känns som hon är ganska smal i alla fall 12-12,5 kg till sin längd på 94 cmmortillsju skrev 2010-01-04 09:45:45 följande:Ja antagligen. S ser ganska så proportionerlig ut, och är ingen nätt sak Utan rejäl utan att vara rund. Bredaxlad dock
-
Oj, vad lugnt det blev här hemma. Nora tog med sig Ella och gick och skulle leka med kusinerna och August tittar på Mora träsk. Då ska jag sitta här en stund innan det är dags att laga lite mat

-
Fick sms att jag måste hämta ut paketet från små vi
jag som hoppades få det i lådan. Ja, ja då får jag vänta tills imorgon, idag hinner jag inte hämta några paket