• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Sagalin
    Peak skrev 2009-12-17 18:49:04 följande:
    Villa Nordåker skrev 2009-12-17 18:38:08 följande: ja skumt det där vad man gör med kroppen egentligen Jag har inte haft mens på över 3 år men jag är nöjd Har hemsk mensvärk också så det är inget jag vill ha igen!
    Det var nästan lika länge som för mig!
    Mina två barn har jag fått ÄL-stimulerande tabletter för.
    När jag väl har ÄL är jag superfertil. Båda barnen prickade vi in på första ÄL.
  • Peak

Villa Nordåker skrev 2009-12-17 18:53:47 följande:

skumt! Vi har tvärtom lite svårare...eller ja tror det vi har ju bara ett barn och tror kanske att det förblir så...Började en "utredning" och fick veta att vi nog måste ha hjälp för att bli gravida men så plussade vi 3v innan första besöket efter vi hade konstaterat vad "felet" var. Så vill vi ha fler barn får vi kanske köpa oss hjälp. Känns lite konstigt!
  • Sagalin

God morgon!

Idag är det fredag igen, tänk om en vecka är det juldagen och jag vet att Saga kommer undra hur lång tid det är kvar till nästa jul eller så börjar hon planera sitt födelsekalas som hon ska ha i slutet av maj.

Jag fundera på att koka knäck i helgen, brukar ni göra i gryta eller i micron?

• Prinsessan Leia

en liten varning bara
    minns inte vems blogg jag va inne på igår men fick då varning om att den spred virus...och nu i morse va hela vår hemdatorn craschad..
    så flickorn kolla upp era bloggar!!

• Daggdroppen
    Prinsessan Leia skrev 2009-12-18 09:49:40 följande:
    en liten varning bara minns inte vems blogg jag va inne på igår men fick då varning om att den spred virus...och nu i morse va hela vår hemdatorn craschad.. så flickorn kolla upp era bloggar!!
    Åh shit! Vad jag vet så är det inte min iaf. Jag besökte också en blogg en gång nu i höst och gick in på en länk till ett gratis redigeringsprogram. Dagen efter så krashade min dator och allt blev raderat. Båda våra konton, alla bilder, alla dokument, ja allt!
  • Sagalin
    Prinsessan Leia skrev 2009-12-18 09:49:40 följande:
    en liten varning baraminns inte vems blogg jag va inne på igår men fick då varning om att den spred virus...och nu i morse va hela vår hemdatorn craschad..så flickorn kolla upp era bloggar!!
    Oj hoppas inte det var min!
    Hur ska man kolla så att inte ens blogg har virus?!
  • Prinsessan Leia

vet inte alls hur man kollar, men man kan nog köra virus programmet. Grejen är ju att man kanske är inne på fler än en dator när man kollar sin blogg osv så det behöver ju inte va sin hemdator

nåväl bara så man har xtra kolla
    jag hoppas maken kan fixa våran, som tur har jag alla bilder kvar i mobilen!!

snart snart julafton, underbart!!!
    idag ska granen in och pyntas och massa julgodis ska stå på borden ljus ska brinna och julmusik strömma ur spelaren!