Kaktus76 skrev 2009-12-13 18:07:28 följande:
TACK då ska jag pröva och se om jag fattar hur man gör Har också laddat ner Picasa....
Prova
www.bighugelabs.com I love it!
Hej på er! Förlåt att jag är så dålig på att kommentera här inne, försöker i bloggarna dock

Jag lider nog smått av mediastress

tycker att det har blivit riktigt jobbigt att följa fb och allt annat på Internet men vill ändå hålla kontakten med folk... Känner ni också så ibland?
Vi har i alla fall haft en fin helg med middag igår. Det är ett par vänner som har flyttat från en jättefin lägenhet här "på byn" till en underbart hus som de, än så länge, hyr. Ååhhh, måste fråga om jag får fota och visa i bloggen en dag. Vilka möjligheter det huset har! Underbar kakelugn, högt i tak men sänkt på 80-talet så det gömmer en fin stuckatur. De har tagit fram trägolven i kök och hall men i resten av huset har någon fiffig person lagt in något slags laminat över brädgolvet:-O Jag slutar aldrig förvånas över sånt! De har underbara glasverandor och entrén har det absolut vackraste originalfönsteer man kan tänka sig!!! Skall försöka visa i bloggen sen som sagt!
Idag har jag och M varit barnfria! Vi har varit i Nacka Forum och shoppat, mest till M eftersom hans garderob var en katastrof! Nu har han bland annat en såå fin rock (alltså en kort sådan) och scarf från Zara, jag blir nykär alltså *fniss*. Jag tycker att det är minst lika roligt att shoppa till honom som till mig själv. Roligt också att få umgås lite utan barn. Vi måste bli bättre på det!
Nu skall jag inte tråka ut er med mitt ot mer. Hoppas ni har haft en mysig Lucia!
Kram!