Inlägg från: Fargoli |Visa alla inlägg
  • Fargoli

BF Juni 2010!

Hakar på här jag med. Har bf någon gång i Juni, vet inte riktigt när, det kommer jag förhopnningsvis få veta på mitt andra vul som jag ska göra nästa måndag.

• Fargoli

Jag är i vecka 6 ungefär tror jag och jag tog vaccinet utan att tveka. Tror inte dom skulle ge ut något som är farligt för folk. Enligt min bm och svägerskan som är sjuksköterska är det ingen fara.

• Fargoli
    stina84 skrev 2009-10-28 10:55:19 följande:
    Och jag har känt likadant OM (vilket jag nu varit) jag blir sjuk. Inte så stor chans att jag dör Det är ju bara det att de sagt hela tiden att vaccinet inte är farligt, men se nu.. Det finns ju även de som dött av vaccinet (friska människor). Stod vist i aftonbladet för ett par daga sedan.
    Men frågan är hur mycket man ska lita på aftonbladet
    Jag är helt nöjd med mitt beslut att ha vaccinerat mig, gör hellre det än ligga sjuk i svinis och kanske allt blit ännu värre.
  • Fargoli
    msfine skrev 2009-10-28 16:12:17 följande:
    Vilda Tiger skrev 2009-10-28 14:24:07 följande:
    och jag lär nog köpa några par...byxorna sitter inte skönt...skönt att det finns stretch iaf men det hjälper inte länge till det =(
    Jag använder knappt några jeans längre, jag tycker det bara känns obekvämt nu, tacka vet ja jeansleggins!
  • Fargoli

kela81: Väntar du tvillingr? Vad kul! Hoppas allt är bra med båda

På min sida blir det också fem generationer Mysigt tycker jag.
    Jag börjar inte böla åt arga snickaren, men åt filmer som jag aldrig gjort det åt förr :p Också blir jag irreterad för minsta lilla, tål inte när djuren leker och springer omkring :-P

• Fargoli
    kela81 skrev 2009-10-29 10:20:03 följande:
    Fargoli: Ja, vi väntar tvillingar, fick reda på det i måndags Men vi får se idag om bägge mår bra och så
    Okej, så skoj, jag vill också ha tvillingar, och både sambons mamma, pappa och pappans andra syskon är tvillingar, plus att min farmor är det :P
    Vilken vecka är du i?
  • Fargoli
    kela81 skrev 2009-10-29 10:20:03 följande:
    Fargoli: Ja, vi väntar tvillingar, fick reda på det i måndags Men vi får se idag om bägge mår bra och så
    Okej, så skoj, jag vill också ha tvillingar, och både sambons mamma, pappa och pappans andra syskon är tvillingar, plus att min farmor är det :P
    Vilken vecka är du i?
  • Fargoli
    kela81 skrev 2009-10-29 10:29:05 följande:
    Fargoli: Jag är i vecka 8+2, har faktist inte tänkt på att få tvillingar förut, så det var ju lite lustigt Vi har det inte i släkten, eller jo, makens mostrar är tvillingar men det går ju på mammans sida.
    Okejokej Hoppas båda mår bra då i alla fall. Vad spännande
  • Fargoli
    Swweetiie skrev 2009-10-29 11:54:10 följande:
    Jag har varit på VUL idag..Det var jätte kul, fick se hjärtljud, och fick bekräftat BF 16Juni.Men det blir nog ett tidigare BF datum ändå..För vi ska ha Tvillingar!!! =)Är så himla lycklig!!
    Tvillingar du också?! Grattis!!! Vad mysigt med två, det vill jag också ha xD
  • Fargoli
    Trojanen skrev 2009-10-29 13:03:12 följande:
    Nu har jag ringt och bytt BM, känns mycket bättre! Var inga frågor heller om varför jag ville byta utan jag fick bara den jag ville ha, så skönt!
    Vad skönt! Jag bytte också förra gången jag var gravid, först gick jag till en på den orten jag bor, men hon idiotförklara mig eftersom jag är 18 och går i skolan än, så jag bytte till en annan ort, det var inga problem. Det är skönt att man får välja själv vem man vill gå hos
Svar på tråden BF Juni 2010!