Inlägg från: Fargoli |Visa alla inlägg
  • Fargoli

BF Juni 2010!

Jag dricker äppeljuice när jag mår illa. Fast jag mår ju inte så mycket illa heller, bara lite på kvällarna, men juicen hjälper för det mesta, annars lägger jag mig och sover. Är glad att jag inte mår illa på mornarna

På inskrivningen hade jag gått upp tre kilo. Och jag blir också hungrig så fort jag ätit. Och på natten vaknar jag runt tre av att jag är vrålhungrig :P

• Fargoli

Är det bara jag som ska göra UL detta år?

• Fargoli

Stina84 & Milliemolly: Vilken vecka är ni i?

Dottan55: Härligt! Ska göra rul den 28:e vi

Hoppfull trots allt: Fy vad hemskt! Vet inte vad jag ska säga :-/

• Fargoli

Bjornis: Jag beklagar verkligen! Skickar styrkekramar!

• Fargoli

Jag känner som stickningar ibland, och typ som att nåt trycker på och att blåsan är full. Svårt att förklara.

• Fargoli

Enligt min bm så är det när man är i vecka 13+0. Vi ska berätta för mina syskon och släktingar och alla våra nära när vi åker till mina föräldrar första helgen i december. Ska ju göra ul måndagen innan, så när jag kommer dit ska jag ha min bebiströja på mig och ha med bilden sen ul Men jag tror dom flesta bara väntar på att vi ska säga nåt sånt igen :p

• Fargoli
    stina84 skrev 2009-11-19 10:23:41 följande:
    Var bara tvungen att lägga upp en bild på min snea morgonmage. Visst syns det!?
    Det syns verkligen På mig syns det inge än :-s Men jag har ju lite mage sen innan också. Men om man knäpper kort från sidan på magen när jag ligger så ser det ut som det syns lite :P
  • Fargoli

sojalettemamma: Beklagar verkligen så mycket! Har själv fått ma i somras, vet hur jobbigt det är. Ta hand om varandra nu!

• Fargoli

Såg att ni pratat lite om förlossningen idag. Jag vill absolut inte ha med mig någon! Den ända som ska med är sambon. Jag vill även filma, bara för att se tillbaka sen och se hur det var.

• Fargoli

Min sambo gillar inte att se någon annan ha ont, som tex när vi va hos bm på inskrivning och skulle ta ven prov, jag är så sjukt rädd för sprutor och tycker just venprov gör ont. Sambon blev alldeles klen och snurrig. Undrar hur han kommer reagera när man ligger där med värsta värkarna och har ont
    Jag vill filma bara för att se hur jag själv var, men inte rikta den mot nedre delen. Utan på övre delen :P

Svar på tråden BF Juni 2010!