mjauen skrev 2009-11-21 20:07:20 följande:
Var tvungen att googla på ullared...Har nog hört talas om det tidigare o gissat att det var nåt stort shoppingplace, men att det var skandinaviens största var nytt för mig.Är hos föräldrarna nu med sonen, varit sedan igår. Maken for iväg på resa så vi ville inte vara ensamma hela helgen. Nu har jag berättat för mina syskon + deras män o för min mormor. De gissade alla att det var nåt på gång. Hade annars tänkt vänta med att berätta, men eftersom det ändå börjar synas så tyckte jag att det var lika bra att berätta.Min mage har svällt nåt enormt på bara ett par dagar, känner mig redan höggravid! Hoppas det bara är en liten därinne Har Äntligen fått läkartid nu så på tisdag får jag se lill*n. Hur har ni andra det? Har inte orkat läsa ikapp de senaste 20 sidorna så jag hänger inte riktigt med vad som hänt.
Ja, Gekås är underbart, min mamma har alltid varit dit eftersom hon är född i halland så jag är typ uppväxt där xD
Min mage är svälld den med, imorse passade jag på att ta kort på den innan jag varit och kissat, då syntes det lite tycker jag, men efter att jag varit på toa syntes den inte lika väl
Vi berättade för tre av mina syskon igår, ringde till en och två kom hit så då såg dom bilden på kylskåpet, men minsta (som är åtta) fattade inte vad det var i början

Så nu vet hela våra familjer + sambons kusin som listat ut det igår :P