-
Okej. Nej, jag väntar första, men det är andra graviditeten, jag fick missfall, ett väldigt jobbigt och påfrestande sådant i somrasTrojanen skrev 2009-10-29 13:10:48 följande:Ja det verkar inte vara så ovanligt. Hon jag valde har jag vart hos för något år sedan för att få p-piller och vet att jag tänkte då att blir jag gravid så vill jag träffa henne. Nu får jag hoppas att mitt goda intryck består :)Så du väntar ditt andra barn nu? Hur gammal är du nu? Det är så himla tråkigt med fördomar!
Jag är 18 än.
-
Ja, det är ju väldigt viktigt att man trivs med bm, man ska ju ändå gå dit i typ nio månader :-P
-
Är det någon mer än jag som bor i Hälsingland?
-
Okej, vad kul, vart då? om du vill säga det då :Pannanazell skrev 2009-10-29 13:45:16 följande:Jag bor i hälsingland:) -
Jag var på vul den 13:e, vi trodde då att jag var i vecka 6 typ, men enligt gynläkaren va jag bara i vecka 4. Men allt såg bra ut och så, så jag litar på honom, men han kan ju ha menat att bebisen var 4 veckor men jag är i vecka 6. Kanske det kan ha varit så för dig med? För i den veckan brukar man väl inte kunna se något?annanazell skrev 2009-10-29 16:21:08 följande:Usch vad jag är orolig. Känns som 10 dagar är en lång väntan. Var ju på VUL igår och läkaren sa att mina mörkbruna flytningar var gammal och kom inte från fostret. Men jag var i vecka 5+6 igår och han såg endast en tom hinnsäck, någon av er som varit med om de? jag känner på mig att nå är fel:/ Ska tillbaka på nytt VUL om 10 dagar,
Apropå vart jag bor, så vill jag inte säga exakt eftersom ingen vet att jag är gravid, men bor på ett bandyställe
-
Jag antar ett mf för digSussilago skrev 2009-10-29 16:33:17 följande:!&"¤%!"&%!"¤&/Tack och hej...S
Beklagar verkligen, det är inte lätt att få, skickar en kram! -
Åååh, vad drygt, jag har fortfarande inte ätit nån middag idag, och självklart kom illamåendet nu, fast bara lite lite, men har ingen matlust, det ända som går i just nu är äpplen, så får leva på det ikväll
Men jag ska inte gnälla, det var ju jag som ville må illa, så jag ser det bara som bra eftersom jag knappt känner av det, men kan ändå inte äta. -
Du får hålla dig sysslesatt dom dagarna så dom går fortareannanazell skrev 2009-10-29 19:17:18 följande:Jaa man är ju jätte orolig och har svårt att fokusera på något. Dessa dagar kommer antagligen gå väldigt sakta. Ingen av er andra som varit med om detta??
-
Jag tror jag har gått upp två kilo. Eller förra helgen hade jag det i alla fall, men i och för sig va vi på kalas då och åt MASSA onyttigt, nu under veckan har jag hållit mig ifrån det så har är nog tillbaka. Och förra helgen vägde jag mig dessutom på kvällen efter kalaset, alltid annars väger jag mig på morgonen.
Men vågar inte väga mig för mycket nu, eftersom jag länge haft problem med vikten och äta och så i vissa perioder, men nu måste man ju äta normalt för barnets skull
-
Får jag fråga hur lång du är?Bustrollen skrev 2009-10-30 08:24:43 följande:Jag har nog gått upp en 2-3 kilo redan tror jag...vägde 77 sist hos bm i alla fall och jag är bara i v.8+0 så jag antar att vikten kommer stiga mer sen när jag inte mår illa längre med sen...får börja hålla koll på vad jag äter sen.
För jag brukar väga runt 78, har sagt att jag inte får gå upp till tresiffrigt i alla fall, eller försöka att inte göra det :P