Inlägg från: Fargoli |Visa alla inlägg
  • Fargoli

BF Juni 2010!

Bustrollen skrev 2009-10-30 08:29:23 följande:
    Jag är bara 155 cm så jag bör absolut inte gå upp mer egentligen men det känns lite svårt att låta bli nu
    Hehe, ja, för gå upp i vikt det kommer vi alla göra :p
  • Fargoli
    Bustrollen skrev 2009-10-30 08:35:35 följande:
    Ja, jag skulle tro det Kommer inte i jeansen längre så mjukisbyxor eller leggings är det som gäller. Gillar inte när det klämmer på magen...ont har jag ju ändå liksom...dumt att spä på då.
    Nej, det är ju onödig.
    Jag kommer i mina jeans, men jag använder dom inte ändå, kör på jeansleggins, mycket bekvämare :P
  • Fargoli
    Bustrollen skrev 2009-10-30 08:43:46 följande:
    Var hittar man det? Finns det på typ hm och så eller?
    Det finns lite överallt, just mina som jag har idag köpte jag på gekås i Ullared, men det finns på jc, hm, alla möjliga affärer, det är jätteskönt att gå och snyggare än mjukisar
  • Fargoli
    Bustrollen skrev 2009-10-30 08:49:07 följande:
    Då ska jag jaga ut gubben ngn dag och handla med mig
    Hehe, gör så
  • Fargoli

Är det någon som berättat för nån anhörig än? Eller när tänker ni göra det annars?

• Fargoli

Vi har berättat för min mamma, sambons syster, pojkvän och hans föräldrar. Samt min bästa vän. Kommer vänta med att berätta för min familj och närmsta släkten till jul, sen kommer vi inte säga till nån mer, alla ska få lista ut det själva, vi väljer att inte berätta pga tidigare mf, men skönt att några vet.
    Här var det länge sen vi hade sex, dels så har jag ingen lust också törs jag inte pga rädslan för mf igen.

• Fargoli
    Sweetangel85 skrev 2009-10-30 19:25:28 följande:
    hahah så säger min man med. hehe.. men förstår honom att han inte känner sig nöjd.. för vi har inte haft sex sen jag plussa, allså 5 veckor sen :-O:-O:-Omen jag mår konstant illa o har spytt, o e fruktansvärt trött.. o e sjukt känslig mot dofter så de räcker me att han andas ´å mig så mår jag illa =(
    Så säger min sambo med :p vi har inte heller haft sex sen vi plussade. den 27:e september :-O Men ingen av oss "törs" om man säger så, för läste i en bok jag har hemma att man ska vara försiktig med det om man haft mf, gärna undvika. Så här blir det nog inget innan vecka tolv tidigast. Också har jag ingen lust heller, eller hjärnan vill, men inte kroppen typ, tänker bara på att det är ett litet barn där inne och har ont i brösten så nej jag kan inte.
  • Fargoli

Men det är helt otroligt vad trött jag är. Håller på att somna nu framför tv.n
    Och klockan är bara sju.
    På måndag börjar jag skolan igen, känns som att jag inte kommer orka, har varit så skönt med höstlov. Men som tur är så har jag bara 8 månader kvar till studenten ungefär.

• Fargoli

Jag är ungefär i vecka 6-7 enligt vul.
    Jag är jättetrött på kvällarna och bara ligger i soffan, blir trött om jag anstränger mig lite, som tex damsuga. Mår lite illa på kvällarna. Har ömma bröst och kan knappt ligga på mage ibland när jag sover.
    Har inget tålamod och kort stubin, fräser till eller skriker för minsta lilla, vilket sambon tycker är tråkigt.

En liten del på bröstvårtan är alldeles vit ibland, har blivit så sen jag vart gravid, är det bara för mig det är så?

• Fargoli

Vi har också namn klara, men jag tänker inte säga dom för det är cirka 15 som har dom namnen i Sverige och vi vill ha udda namn
    Men vi har två klara pojknamn och ett flicknamn, jag tror stenhårt på en pojke

Svar på tråden BF Juni 2010!