Inlägg från: Fargoli |Visa alla inlägg
  • Fargoli

BF Juni 2010!

Hej tjejer. Var ju till bm igår, nu kommer jag inte få äta nästan nå godis alls eller dricka nå dricka alls, för min mamma hade graviditetsdiabetes med fyran och femman, också tror dom att hon hade det med trean. Känns jobbig, eftersom godis är en sån svag punkt för mig :P Men får ju äta det ibland ialla fall
    Är det någon mer som har graviditetsdiabetes i släkten eller som själv har haft det med något tidigare barn?

• Fargoli

dottan55; Hua, jag kan inte äta friterat, vi åt på kina i måndags, jag blev så illamående av friterade räkor och så. :p

• Fargoli

Jag har ingen matlust på lunchen har jag kommit på, idag fick jag tvinga i mig maten på skolan, även fast det var väldigt god mat så smakade det äckligt i min mun
    Och ägg med kaviar kan jag inte äta, brukar jämt äta det förr, men i veck 5-6 smakande det vidrigt, så sen dess har jag inte vågat äta det. Hoppas bara jag kan göra det till jul!
    Är det bara jag som längtar SJUKT MYCKET till jul?

• Fargoli
    mithrandil skrev 2009-11-12 19:25:18 följande:
    Vul imorn.Usch så nervöst. :-S
    Den kommer nog gå bra, vilken vecka är du i?
  • Fargoli

Min mage är stor den med, man ser verkligen skillnad på den, jag knäppte kort den tredje förra månaden och den tredje denna månad, verkligen skillnad, och nu tycker jag själv att jag ser ut att vara i vecka 15 xD Känner mig alldeles uppsvälld

• Fargoli

Är det bara för mig som det känns som att det typ trycker på urinblåsan. Speciellt på kvällen.

• Fargoli

Vi kommer inte lyssna på hjärtljuden förrän i vecka 24. Men jag kommer ju få göra två ul till. Först den 30 november, ett extra pga mitt tidigare mf, sen rul den 28 december. Jag är glad att jag får göra dom två ul.
    Jag har redan gått upp tre kilo i onsdags på inskrivningen vecka 10 (9+0) , men känner mig inte så besvärad av det, ännu

• Fargoli

Jag har så sjukt ömma bröst just nu. Och speciellt på kvällarna när jag tar av mig bh.n och på mornarna när jag inte satt på mig den än. Igårkväll mådde jag illa för första gången på länge, var nog för den där kebabrullen jag åt. Är i vecka 10 nu (9+4) Tiden går så segt

• Fargoli

Nu har jag lagt upp bild på mitt galleri från vul vecka nio, kika gärna

• Fargoli

stina84: Jag behöver inte heller gå upp och kissa på nätterna, har inte behövt det en ända gång. Men i och för sig är jag så mörkrädd att jag inte törs det, men kissar jättemycket på mornarna istället.

Svar på tråden BF Juni 2010!