Inlägg från: Fargoli |Visa alla inlägg
  • Fargoli

BF Juni 2010!

Lilla my: Hoppas allt är bra då
    Jag ska på vul nästa måndag, längtar som bara den.

Idag är ingen bra dag, jag kan varken ha bh eller vara utan, brösten ömmar som bara den Vad gör man då? Får nå fel för det gör verkligen superont.

• Fargoli

Jag får prova nåt liknande jag med. Men man känner sig så ofräsch då tycker jag, och speciellt nu :P

• Fargoli

Kamikazee: Får man fråga vad som hände förra gången?

• Fargoli
    msfine skrev 2009-11-01 14:46:32 följande:
    Har fått låna seabands av min svägerska. Nån som vet hur de ska sitta?
    På nedre delen av handleden, främre eller hur jag ska säga, kulan ska vara i mitten och tre fingrar från där handen börjar eller hur jag ska förklara.
  • Fargoli
    Kamikazee skrev 2009-11-01 12:24:08 följande:
    Fick avbryta graviditeten i v 12 pga av grova fosterskador. Skadorna var av den art att bebisen inte hade några chanser att överleva alls, så vi hade inget val. Så denna gång så är jag otroligt försiktig med att tänka längre än till nästa UL. Var på VUL förra veckan och då såg allt bra ut. Ska på UL igen på torsdag och då har bebben förhoppningsvis växt så man kan se lite mer. Ser allt bra ut då dras det igång en hel karusell med fosterdiagnostik. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra denna gång, men det är svårt att glädjas när rädslan hela tiden finns där.
    Uscha, det är inget kul när det inte går som det ska. Hoppas allt går bra denna gången!
  • Fargoli

Shit vad man verkligen är känslig.
    Satt och kolla på IFK-AIK nu med sambon bara för han hejar på AIK, och självklart börjar jag böla när AIK vinner, även fast jag inte höll på något av lagen utan bara kollade för att sambon gjorde det.
    Men jag vet inte varför jag börja böla

• Fargoli

Fy, nu måste jag få gnälla av mig lite. Sitter här nu och gråter för att jag känner mig så fet, ful, äcklig och ofräsch.
    Skulle hoppa in i duschen nyss, när jag tagit av mig tröjan och såg magen i speglen började jag gråta, min mage ser enorm ut, är stenhård, svälld & jättestor :'( Till och med sambon var tvungen att medge att den blivit större. Så här var den inte alls imosre eller någon annan dag. Känner mig så äcklig. Och är bara i vecka 7, så ännu ska det inte synas något.
    Också har jag jätteömma bröst, tunga, stora och onda.
    Inge bra dag idag.
    Ursäkta för min negativa energi.

• Fargoli

Hej tjejer. Idag började jag skolan igen efter en veckas höstlov. Är det någon som har förslag på hur jag ska orka med allt och hitta motivationen för att plugga. Går ju sista året på gymnasiet, men orkar inte med det snart längre.
    Sen att gå i en inte alls för bra klass gör ju inte saken bättre :/

• Fargoli

Hej tjejer! Vad mycket jag missar när jag går i skolan om dagarna, orkar inte läsa igenom alla sidor nu.
    Men hur mår ni alla nu? Jag har märkt att jag måste kissa lite oftare nu, och trots att jag hatar det, måste jag springa upp en gång på natten och göra det.
    På måndag är det dax för mitt nästa vul, läste att ni skrivit att blåsan måste vara full på ul, gäller det samma sak på vul?

• Fargoli

Oj oj oj , varit borta en dag och 300 nya inlägg typ, jösses vad ni skriver, orkar dock inte läsa igenom allt. Men nu längtar jag tills på måndag så man får göra vul och se hur allt ser ut.

Svar på tråden BF Juni 2010!