Inlägg från: vitvåonågratill |Visa alla inlägg
  • vitvåonågratill

BF Juni 2010!

Frusna flickan: kram på dig! Hoppas du kommer igenom det ändå vilket du ju verkar göra! Och att ni kanske ändå bestämmer er för att försöka igen framöver!

• vitvåonågratill

Ang. det här med avsaknad av symptom...imorse och några dagar tillbaka med, så har jag haft rejäl molvärk till och från, men nu när jag tänker till så har mitt illamående varit mycket mindre idag, och direkt blir man nojjig! Är i v 8+0 idag, och det vore ju skönt om man slipper mer illamående nu så varför ska man vara så löjlig!? Hade ju molvärk, är svullen till max, det stramar på ena sidan och fogarna är kass...ändå grinar man illa för att ett symptom har försvunnit! Gah!

Kan fortfarande inte äta speciellt mycket ändå, är inte sugen alls. Äter för att jag måste men frukost hoppar jag nästan alltid över och middag kan bli nåt väldigt lätt bara...har gått upp max 1 kg.

Fick hem mitt första mammaplagg idag, köpte ett par brallor och en svart långkjol på tradera. Har nästan inga kläder alls att klämma ner mig i, avskyr att ha tajt över magen. Kommer nog inte använda dom riktigt än dock men snart måste jag nog! Men det är ju så, när man fått ett eller två barn innan så ger magen mer plats snabbt åt bebisen och man blir större tidigare! Detta är ju min trea så det är väl inte konstigt att man ser ut som en säl redan då!

Vad hittar ni på ikväll då?

• vitvåonågratill

Snacka om hormonsvall när man bölar till Arga Snickaren!

• vitvåonågratill
    smoolan skrev 2009-10-28 22:06:07 följande:
    Ha ha! Det gjode jag med! Och ännu pinsammare - till Postkodmiljonären när folk får sina checkar och blir så glada. Herregud alltså.
    *tokfnissar* Skönt att man inte är ensam...det är ju liksom inte första gången det händer att man bölar som en tok till nåt sånt program...snarare dagligen!
  • vitvåonågratill

Copcorn: Helt rätt! Min första BM jag hade var urgullig men var sjukskriven hela min graviditet nästan så jag hade en ny varje gång...hade jag vetat det i början så hade jag bytt direkt. Den jag fick med andra barnet var helt underbar, och henne skulle jag gärna ha igen men hon jobbar tyvärr i fel stad! Hoppas jag får en lika bra denna gång dock! Man ska ju ha förtroende för personen och känna att det klickar, annars är det ju ingen vits, så byt om du känner så!

• vitvåonågratill
    Sussilago skrev 2009-10-29 16:33:17 följande:
    !&"¤%!"&%!"¤&/Tack och hej...S
    Nej...?
  • vitvåonågratill

Grattis till nyanlända och ni som ska ha tvillingar!

• vitvåonågratill

Idag har typ alla mina symptom försvunnit...är det vanligt att det kan bli så? *orolig* Märks inte att man väntar nr 3....man borde ju veta sånt nu isf känns det som!

• vitvåonågratill
    MaraFara skrev 2009-10-29 20:05:29 följande:
    Får man basta å bada bubbelbad som gravid?
    Det finns visst delade meningar om det där nu när jag googlade...jag har dock bastat några gånger med båda mina tidigare barn men sett till att dricka mycket och att inte sitta FÖR länge! Har inte varit några problem alls. Och det har varit både tidigt i graviditeten och senare som jag bastat. Bubbelpool ska man dock undvika pga varma vattnet som gör att bakterier frodas extra mycket visst. Står ju alltid på skyltarna över bubbelpoolerna i badhus med att gravida och barn under 3 år ej ska bubbla!
  • vitvåonågratill
    hepalima skrev 2009-10-30 10:05:06 följande:
    Jag har berättat, eftersom jag legat hemma med mitt illamående i över 2 veckor är det lite svårt att undvika. Sen skulle jag nog behöva mina vänner och familjens stöd om något skulle gå fel.. Alla är jätte glada, särskilt min mamma =)Hur har ni det på sex fronten? Själv va det länge sedan jag hade det riktigt myssigt, å det konstiga är att jag inte alls har någon lust. (vilket jag brukar) kanske är för att jag mår illa... å ni?
    Vi vuxenbolibompar precis som förr! Har inget problem med lusten alls, i alla fall inte när man blivit igångstartad! Haha! För visst kan man ibland känna att man är svinkåt men för trött eller att man kanske mår lite illa just då...men trycker killen bara på rätt knappar så jävlar! *asg* Och, det bästa av allt, man får mycket skönare orgasmer nu! Beror nog på känsligheten i underlivet nu när man är gravid! I Like!
Svar på tråden BF Juni 2010!