BF Juni 2010!
Frusna flickan: kram på dig! Hoppas du kommer igenom det ändå vilket du ju verkar göra! Och att ni kanske ändå bestämmer er för att försöka igen framöver!
Frusna flickan: kram på dig! Hoppas du kommer igenom det ändå vilket du ju verkar göra! Och att ni kanske ändå bestämmer er för att försöka igen framöver!
Ang. det här med avsaknad av symptom...imorse och några dagar tillbaka med, så har jag haft rejäl molvärk till och från, men nu när jag tänker till så har mitt illamående varit mycket mindre idag, och direkt blir man nojjig! Är i v 8+0 idag, och det vore ju skönt om man slipper mer illamående nu så varför ska man vara så löjlig!? Hade ju molvärk, är svullen till max, det stramar på ena sidan och fogarna är kass...ändå grinar man illa för att ett symptom har försvunnit! Gah!
Kan fortfarande inte äta speciellt mycket ändå, är inte sugen alls. Äter för att jag måste men frukost hoppar jag nästan alltid över och middag kan bli nåt väldigt lätt bara...har gått upp max 1 kg.
Fick hem mitt första mammaplagg idag, köpte ett par brallor och en svart långkjol på tradera. Har nästan inga kläder alls att klämma ner mig i, avskyr att ha tajt över magen. Kommer nog inte använda dom riktigt än dock men snart måste jag nog! Men det är ju så, när man fått ett eller två barn innan så ger magen mer plats snabbt åt bebisen och man blir större tidigare! Detta är ju min trea så det är väl inte konstigt att man ser ut som en säl redan då!
Vad hittar ni på ikväll då?
Snacka om hormonsvall när man bölar till Arga Snickaren!
Copcorn: Helt rätt! Min första BM jag hade var urgullig men var sjukskriven hela min graviditet nästan så jag hade en ny varje gång...hade jag vetat det i början så hade jag bytt direkt. Den jag fick med andra barnet var helt underbar, och henne skulle jag gärna ha igen men hon jobbar tyvärr i fel stad!
Hoppas jag får en lika bra denna gång dock! Man ska ju ha förtroende för personen och känna att det klickar, annars är det ju ingen vits, så byt om du känner så!
Grattis till nyanlända och ni som ska ha tvillingar!
Idag har typ alla mina symptom försvunnit...är det vanligt att det kan bli så? *orolig* Märks inte att man väntar nr 3....man borde ju veta sånt nu isf känns det som!