Thesso skrev 2009-11-09 08:18:49 följande:
Idag känns allt hopplöst.Har gått upp nästan 4 kilo redan och är bara i v 10. Sambon frågade igår efter att jag tagit fram lite mat (sallad) hur mycket jag skulle gå upp denna gången med tanke på att jag gick upp typ 27-29 kg förra gången, då högg jag tillbaka och frågade hur mycket HAN skulle gå upp den här gången eftersom han låg och åt chips och drack öl. Eftersom vi båda slutat röka så känns det ändå som att det kan vara något kilo som kommer från det sen är jag ju sjukt hungrig på kvällen oxå..Har tänkt försöka gå till dagis med sonen då det är ganska nära, tar ca 30-40 minuter dit men det är skit dålig väg så det är inte sååå långt ändå, men har fått jätte ont under ena foten och har haft till och från sen i fredags. Vill inte chansa på att få så ont att man blir mer eller mindre stående på vägen. Tar en liten promenad här i närheten lite senare istället tror jag.Blir nog ut och kratta lite löv idag. Tråkigt men det är ändå kul för man ser resultat så fort.Ja, ville bara klaga av mig lite.
Eh, inge snällt av honom.. Man säger inte så..
Han ska vara glad att du går upp och inte ner under grav..Det är inge roligt.
Jag gick ner under första halvan av min förra grav pga illamående och det kändes inge vidare.. Gud så orkeslös man var..