Inlägg från: Ellie84 |Visa alla inlägg
  • Ellie84

BF Juni 2010!

vi har kring tolv minus här i norr idag.. Skönt att det sjunkit litegrann..
    nu har man rast i hela TRETTIO minuter, hur ska jag orka ha såååå lång rast
    Sen tebax och arbeta till klockan 14..
    Imorn ska det sovas ut... Dotter klagade imorse på att hon aldrig får sovmorgon stackarna så imorn ska hon få sova länge och väl... hoppas jag men bara för att man då är ledig och KAN sova så kommer hon vakna för f*n själv..
    haha

• Ellie84

Går in i vecka 17 idag..
    Men känns inte som det då det inte känns nå speciellt i magen :/

• Ellie84

känner typ inget här heller..
    Ska iväg efter att dottern farit till sin pappa, och hämta ett angelsound hos en kompis..
    Nån här inne som harett??
    Erfarenheter??

• Ellie84

Jagjobbar oxå kvällen ikväll.. 16-21.15..
    Skönt arbeta..
    Jag har juh inga påtagliga smärtor förutom kraftiga sammandragningar men dom kommer inte så ofta..Skönt..
    Hade absolut ingen foglossning medflickan heller,dock sex år sedan så mycket kan ha hänt i kroppen men jag tror inte och hoppas verkligen att jag inte får nån denna gång heller..

Fick hem angelsoundet frånen kompis idag så nyss har jag lyssnat på det lilla livet som bökar runt där inne, tog lite tid innan jag hittadehjärtat, man lära trycka relativt hårt men så vackert ljud =)

• Ellie84

Lyssnade på hjärtat igår jag och sambon.. Så underbart det var..
    Nu längtar man massvis mera till ul

• Ellie84

Idag kände jag första ordentliga buffarna inne i magen.. Innan har det mer varit som ett pickande där inne men i morse så var det mera ordentligt.. Supermysigt...
    Åååhh, längtar massa till 11 januari då man får se det lilla livet igen..
    Nästa år börjar man även ta tag i babygrejjerna, ska till ikea i februari och köpa skötbord sängkläder och lite annat smått och gott för bebis..
    Det ska bli så mysigt och gör det hela mera verkligt..
    längtar att fågöra baby här hemma..
    Har äntligen hittat vilken barnsäng jag vill ha, alltså spjälsäng..
    Troll lux heter den..Nån som har en??
    Tycker den verkar praktisk och sååå fin...

Men fortfarande ingen lycka i sökandet efter barnvagnen..

• Ellie84

En emmaljunga cerox e färgen elk.. bor på blocket men folk verkar hålla hårt i dom

• Ellie84

Den är riktigt snygg och både jag och sambon har fastnat för den.. Tittade på cityvross oxå men faller hela tiden tebax på ceroxen

• Ellie84

Jag har inte vägt mig på länge men tror inte jag har gått up speciellt..
    På morgon då jag ligger kvar i sängen, på rygg, så kan jag se precis vars livmodern är...
    Det är som en boll som sticker upp längst ner i magen=)
    Nån mer??

Svar på tråden BF Juni 2010!