Inlägg från: Ellie84 |Visa alla inlägg
  • Ellie84

BF Juni 2010!

stina84 skrev 2009-12-15 17:53:58 följande:
    Vad är det för barnvagn du är ute efter?
    En emmaljunga cerox med mjuklift i färgen elk..
    den är från 06 eller 07
  • Ellie84
    Thesso skrev 2009-12-15 18:41:23 följande:
    Miss Johanna skrev 2009-12-15 18:05:34 följande: Håller fullständigt med dig! Det finns dessutom så mycket som är unisex nu så för just kläder, barnvagn. sängkläder osv så spelar det ju ingen roll om det är pojke eller flicka.
    Tycker inte det finns mye unisex då det kommer till kläder..
    Vill manha lite tuffare eller lite sötare så är det ujppdelat på pojke eller flicka..
    Redan på strlk 50..
    Trist då jag inte vill köpa massvis med tråkiga plaina kläder..
    Har varit på lindex och hm och här på byn påden lokala klädaffären och det är verkligen sååå uppdelat
  • Ellie84

Jag beundrar dom som kan hålla sig..
    Jag vill veta så mye som möjligt hela tiden =))

• Ellie84

Jag köper även lite större kläder, upp till 62 så det ska finnas så man slipper stress om detta barn skulle växa lika fort som lilltjejen gjorde,
    Jag kommer kolla på UL och hoppas dom ser massa säkert vad det är, fast man vet juh att hundra är det inte..

Jag vet inte alls vad jag bär på eller "önskar" mig..
    En kille skulle vara skoj för sambon så gärna vill ha en grabb (typiskt karlar tror jag ) och vi, eller jag, har en tjeja redan, men på samma gång så skulle en flicka vara sååå gulligt då det är en sommarbebis, finns juh så otrooooligt söta klänningar

• Ellie84

Känner heller ingen direkt önskan,kanske därför jag heller inte har nån som hellst aning vad det är
    Inatt fick jag sova heeeeela natten, jag vaknade bara och var törstigoch då har jag juh en vattenflaska nedanför sänge, dessutom var jag knappt kissnödig då jag steg upp..
    Kom endast lite kiss...
    På samma gång som det var jätteskönt så blir man även lite orolig att nått ska vara galet..
    HAr juh sprungit på toa upp till sex ggr per natt tidigare..

• Ellie84

Gud vad flitig jag varit ikväll..
    Jag plockade ir alla grejer från toaletten då det var tal om att den skulle rustas, men då åkte karl på jobb så allt sådant har stått i städskåpet över en månad, ikväll fick jag äntligen tummen ur och plockade tebax allt..
    Håller på komma ikapp med tvätten oxå, skönt, även städat och skurat kök och städat och plockat i ordning och sorterat i städat i städskåpet..
    Gjort gomiddag och tre matlådor till karl och kokat soppkött så det finns färdigkokt den dagen man vill äta köttsoppa..
    Då tar den bara en kvart istället för 2 timmar..
    Känner mig så duktig och nöjd med dagen..
    Det var länge sedan jag orkade göra så mycket på en dag..
    Man har nästan gråtit bara av tanken på att man måste göra middagen för dagen...
    Nu ska jag surfa runt lite här på FL innan jag gör natt och hoppas sambon kommerhem snart och att dottern kan somna snart...

Vad har ni haft för er??

• Ellie84

AnAngel:
    Jag svara så då folk frågar vad jag tror att det är: en bebis förhoppningsvis, annars vet jag inte hur jag sku förklara mig brukar jag svara

Jasså kan man få den känslan längre fram?!
    Undra om den hinner komma innan jag har ULetden 11..
    Annars får vi väl iaf förhoppningsvis reda på där

• Ellie84

Lugnt här..
    Första gången jag hinner skriva två inlägg på rad fast det är en ny dag..
    Varit med hunden till vet idag, dom trodde när vi ringde att det var mjällkvalster som tydligen är svårbehandlat som f*n..
    Men efter mycket om och men, 23 minus ute, fick gå själv till bilenoch försöka få fast dessa djur på tejp för det är tydligen grymt smittsamt och dom ville inte ha in honom eller ha nått med hunden och göra eftersom dom kommer ha fler patienter idag..
    Fick iaf efter mye om och men fast på tejpen och det visade sig det "bara" var löss..
    Nu ska han och alla djur i släkten behandlas samtidigt då detta ständigt återkommer så smittar det mest troligt fram och tebax..
    Måste ringa runt till alla idag och be dom ringa vet ich få recept på nått extra starkt som vi alla ska börja med på en gång..
    Sen ska det saneras här hemma...
    Suck...

• Ellie84

Jo verkligen skönt med energi igen..
    Fast förmiddagarna vilar jag..
    Men hellre det och orka på kvällen än att vara trött hela dagen..
    Jag får inte upp min bild i bildtråden :/ kopierar bilden men kan inte välja klistra in i bildtråden..
    Men finns i mitt galleri om nån är intresserad..

Ikväll blir det jobba..
    Ett sextimmarspass..
    Skönt..
    Fått bra med tid den här månaden plus all storhelg som kommer..
    Blir ikea i februari då man fått in denna fina lön, sen fyller jag år i februari, 14de, så ska önska mig presentkort på ikea då..
    Köpa massa fint till bebben..
    Då kanske man även vet vad det är..

• Ellie84

Glömde juh det jag skulle fråga:

KAn bebisarna sova i vaga under natten första tiden??
    Vi har så trångt i sovrummet och sambon har gjort en jättefin vagga, men jag har hört att små barnen bara ska sova korta stunder i vagga,stämmer det??
    Vad är skillnaden på vagga och spjälsäng??

Svar på tråden BF Juni 2010!