BF Juni 2010!
Här blir det en akta logico s... bilbarnstol alltså..
Vet ingen sida där man kan beställa stolar..
Här blir det en akta logico s... bilbarnstol alltså..
Vet ingen sida där man kan beställa stolar..
seg manär idag..
Hade ett ordentligt il igår vilket gjorde att jag idag är "berättigad" att
bara ta det piano..
Känner migseg..
Dotternhar varit på sitt rum på övervåningen heladagen.. bara varit ner och ätit.
Vet inte vad hon pysslar med.. Frågar man hon så svarar hon bara lyssnar på musik..
Men det är lite tomttyst och ovant.. hon brukar bara vara uppe där stundtals.. inte som nu.. hela eftermiddagen igår och hela dagen idag..
Hon reagerade inte ens då sambon kom hem igår
Så söt
Nu är det inte många dagar kvar till RUL..
På måndag ska vi dit, ÄNTLIGEN!!!
Det var en evighet kvar när man bokade tid och nu vips så är det snart..
Måste bara berätta om min dröm jag hade inatt...
Jag födde barnet här hemma medans sambon fortfarande sov..
Smidigt gick det, inge problem så långt, nu till kruxet..
Det blev en pojke... Jaghar en flicka sedan tidigare och jag hade så svårt
att få på blöjan på denna son.. det bara läckte igenom..
Tror man är lite rädd för allt nytt om det skulle visa sig vara en pojke
Nu vet jag inte vad jag ska tro.. att jag drömde att det blev en pojke för att det är en pojke eller om jag drömde om pojke för att jag är osäker på just rollen pojke..
Klart man växer in i den och att denär lika lätt som att uppfostra flicka men efter att ha uppfostrat flicka i 6 år så känns detsom att man kan det...Har ingen susning om pojke ![]()
Gud vad jobbigt då det inte går att se smileys..
Massa konstigheter där dom ska vara så det är jättesvårt att läsa inläggen ni skrivit..
Hoppas det gått braför er som redan haft ert RUL idag och hoppas att det kommer gå bra för er som har det senare under dagen..
Längtar massa tills mitt som jag har på måndag..
Sambon oxå.. Har prov på förmiddagen innan det är dags att bege sig.. Gissa om det kommer vara svårt koncentrera sig på provet..
JAg känner oxå av bebis varje dag nu och mer och mer under dagarna..En riktig vilding ärdet som bor där inne..hehe
Grattis alla som haft underbara RUL!!!
Längtar ännu mera till mitt..
Vet att jag kommer bli flyttad fyra dagar MINST eftersom vi gjort tidigt UL men BM sa att man ändrar iaf ine datum förrän efter RUL..
Jag blir arbetslös nu på måndag och då kommer jag berätta direkt att jag är gravid.
på arbets alltså.. tror inte man behöver tala om för a-kassa?!