Inlägg från: Ellie84 |Visa alla inlägg
  • Ellie84

BF Juni 2010!

kronanskvinna skrev 2009-11-13 09:35:28 följande:
    Åh har inte vart i här sen i förrgår & herregud vad ni skriver ;) ska ta o läsa igenom allt ikväll & då lär det nog va ännu mer.. haha!! Inatt vakna jag vid halv 4 med en olustig känsla i kroppen, att bebis inte har det bra i magen.. alla mina symptom är borta :/ Jag hoppas innerligt att detta inte är nåt som stämmer, jag vet ju inte hur jag ska känna av det heller eftersom man känner ju inte bebis än!! Och har redan gjort 2 vul så vill egentligen inte göra nå mer... Men känner jag mej lika orolig så får jag göra ett nytt vul i v12, går in i vecka 10 i morgon!! Vet inte varför jag är så orolig denna grav för det var jag inte med sonen!! Hoppas ni andra har det bra, här åker stereon igång & så blir det att bädda rent i sängarna.. Älskar verkligen att poppa musik när jag är själv, sjunger o har mej ;) haha!!
    DEt är samma lika här..
    Är så sjukt orolig denna grav att det ska vara nått galet fel där inne hos pyret.. Ska få komma in på UL på tisdag och dom ska kolla ordentligt så allt ser ut som det ska..
    Är på 11+6 idag så jag kommer vara i vecka tolv på tisdag..
    Då borde man kunna se nånting..
  • Ellie84

hade gått upp ett halvt kilo då jag hade inskrivning i måndags på 10+4..
    Kändes skönt..
    Gick upp 17 kg med dottern och det endast på de sista 20 veckorna..
    Vill inte gå upp riktigt det än..
    På mig syns det en mage fast inte så himlastor, eller stor för att idag gått ini vecka 12 men inte baotasor..
    Svälld känner jag mig ochså fruktansvärt trött..
    Skulle kunna sova dygnet runt..Obeskrivligt trött..
    Ilamåendet finns men långt in och inte allslika påtagligt längre... skönt..

• Ellie84

hejsan alla pinglor..
    Här i norr är det oxå alldeles för varmt för att vara november..
    Ingen snö att beundra..
    En vecka kvar till skyltsöndag, hopas det hinner komma liiite snö iaf så det är vitt på backen tills dess..
    Var på ul i tisdags.. blev bakflyttad fyra dagar men vet inte hur hårt man ska tro på det utan avvakta tills RUL i januari och bara ha i åtanke att man kan bli tebaxflyttad..
    Det lilla livet levde och hjärtat pickade och man såg armar ben huvud och kropp..
    Jösses så den sprattlade

• Ellie84

Ni är flitiga..
    Jag är in med jämna mellanrum men orkar inte skriva..
    Skulle kunna sova dygnet runt tror jag..
    Kliver upp ca 6 ggr varje natt och går på toaletten.. Jobbigt..Skulle vilja soooova..
    Stiger upp med dottern på morgon, gör hon klar och skjutsar på skolan och är jag ldig far jag hem och lägger mig till halv ett då det är dags äta och hämta från skolan..
    Denna trötthet tar udden av en..
    Nån som känner lika..?
    Jag är på 13+3 idag

• Ellie84

lättande att läsa att det inte bara är jag som har sammandragningar redan..TRodde ett tag att jag säkert har ett ma som försöker komma ut eftersom jag inte trodde att man kunde få sammandragningar såhär tidigt. men då kan jag andas ut

• Ellie84
    stina84 skrev 2009-12-06 10:26:26 följande:
    Tror ärligt talat inte du behöver vara orolig. Bebisen tar vad den behöver, du får det som blir över. Men ring och prata med din BM ändå om du är orolig Igår var vi och handlade julklappar. Shiiit vad dyrt det blir i år. Vi firar med min mans familj och vi köper till alla syskonbarnen och de är ett par stycken.. Plus min systers 2 barn med då.. Vi har redan handlat julklappar för 2.000 till alla barn! Då är inte våran egna dotter medräknad.. Sedan har vi alla mor och farföräldrar att handla till med. SHiiit vad dyrt det kommer bli... Tur jag fick mina skattepengar nu i veckan Nu idag blir det 25 års kalas och sedan ikväll blir det bio Vi har bokat extra breda stolar med hela kittet Det är den sista av 3 filmer (kommer ej ihåg vad den heter) Det är ju uppföljaren till Män som hatar kvinnor och FLickan som lekte med elden. Tycker de är hur bra som helst! Blir en trevlig dag
    luftslottet som sprängdes, heter sista..
    läste alla böckernakag innan filmerna kom och måste tyvärr säga att filmerna som vanligt är en besvikelse jämfört med böckerna..
    MEn hoppas ni får en helmysig kväll..
  • Ellie84

jag har redan hunnit göra julskinka, var så sugen på det här i början av veckan så det var bara göra det
    Blir jag sugen på nånting så går det inte över förrän jag får de så det är lika bra ta tag i det på en gång

• Ellie84

Mejola, tankar till du..

Hoppade in idag då jag ska till BM idag 13.00 och då ska jagfå lyssna på hjärtat.. Drömde för nån vecka sedan att det inte fanns nå hjärtslag, att bebisen var död..
    Detta harförföljt mig nu sedan drämmen.. Försöker att inte tänka på det men tanken är svår att förskjuta ochså kommar man in i tråden ochdet första man möts av är beskedet från mejola, lider så med hon och min oro blev allt annat än mindre..
    Hur ska jag kunna vänta till ett..

• Ellie84
    stina84 skrev 2009-12-07 10:15:52 följande:
    Ellie84: KLart det kommer gå bra! Jobbigt med sådana drömmar som man inte kan släppa... Du har inte funderat på att köpa en sådan där apparat där man själv kan lyssna på hjärtljuden. Vet att det är några i tråden som skaffat sådana.
    Ne det är inge vidare roligt med såna drömmar..
    Harinte varit mycket annat än orolig denna grav..
    Jobbigt.. Tycker synd om sambon, detta är hans första barn och han har längtat efter barn i femton år.. Vill glädjas med honom och inte dra med honom ner i dåliga tankar..
    Har redan blivit skickad på ett UL av BM för att få bevisat att det var en bebis i magen, att den levde och att den var hel.
    Hade många konstiga tankar..
    Blev lättat efter ul och pratade med BM som då berättade att på denna tid vi bokar nu så kommer vi lyssna på hjärtljuden..
    Blev först jätteglad men juh närmare dagenidagdet blivit desto störrehar oron växt..
    Är det nått mera besök ni efter detta och innan RUL??
    Tror jag inte kommer ta det besöket..
    Känns som jag bara oroar mig för varje besök..
    Fast kanske lika bra ta besök så man får stilla oron?!
    GAH!!! beslutsångest..
    OCh vill inte veta hur jag kommer känna när det närmar sig RUL, förväntansfull skräck?! finns det?!

Gud var jag tjatar om mina små problem, flera här inne har det sååå mycket tuffare..
    Tänker på er!!ni är starka!!
Svar på tråden BF Juni 2010!