-
Ja det glömde jag! Dålig hy, det kan jag skriva under på. Har aldrig varit så finnig och fnöskig i ansiktet innan. Ser äckligt ut... Jag som aldrig får finnar eller kvesor annars..0810 skrev 2009-11-20 12:39:15 följande:Mina symptom (de få jag har haft) har också börjat gå över, kvar är bara lite illamående, kissnödighet och en massa finnar. Märks att man kommit in i spökveckorna! -
Å vad jag längtar tills alla slutar vara så anonyma här inne
Vill se lite bilder på er när ni skriver, kunna gå in på eran presentation och läsa om er, se bilder på era familjer....För ni kommer väl sluta vara så anonyma när ni paserat den mest kritiska tiden? *hoppas hoppas*
-
haha japp, det artar sigBustrollen skrev 2009-11-20 13:23:58 följande:Bättre?
Trevligt att se lite bilder tycker jag
-
Nej, givetvis var ju inte det inlägget riktat emot allaGolvmoppen skrev 2009-11-20 13:32:54 följande:stina84: Jag är inte speciellt anonym och har inte varit heller. Sedan finns det inte många kort på mig, för jag gillar inte att bli fotad. Men det finns bilder i mitt galleri, inte så värst uppdaterade, men men det finns.Ännu så länge har jag inte lagt ut ngn synlig gravidräknare, då det finns vissa här på FL kollar i mitt krypin som inte vet.Lägger väl upp gravidräknaren, då vi varit på RUL och riktat hjärtUl och allt ok.
Men det blir ändå mer personligt att prata med någon som har bilder och skriver lite om sig själv på sin press. Så tycker jag iallafall. Inte lätt att ha koll på alla nick här inne tycker jag och då underlättar det ju om man har en bild också
-
Kul att så många av er kommer berätta vilka ni är sedan
Det ser jag fram emot 
-
Vad trevligt med bröllop skånetös! Jag gråter alltid i kyrkan, det berör så
Thesso: Jag älskar julmarknader! Längtar som bara den tills det kommer hit till jkpg! Synd bara att man inte får dricka den goa vildmarksglöggen de brukar bjuda på och sälja. Det är ju alkohol i den...
Men jag hittar nog någon alkoholfri glögg
Vi ska på 2 års kalas idag, dottern kusin fyller år. Lär bli high life i huset
Får åka och köpa present sedan med, har inte hunnit det än.
På måndag ska jag ta prover inför kub. Nu börjar det närma sig
Tiden går faktiskt riktigt fort 
-
Nu håller man på med förnsterputsning! Kom på att nästa helg är det 1:a advent och då vill jag ha fina fönster tills jag sätter upp alla adventsljusstakar. Det är perfekt väder här idag med, 10 grader och halvmulet.
-
winterfresh:
Tyvärr känner jag igen det där alltför väl... Tycker inte man beter sig så när man har familj. Man dricker sig inte redlös som en 17 åring. Någon gång ibland så givetvis blir det så och det är ju inte hela världen, men det får ju inte bli varje gång...
-
Hade ju hoppats på att få se bilder i gallerietFargoli skrev 2009-11-22 09:57:30 följande:Ja, Gekås är underbart, min mamma har alltid varit dit eftersom hon är född i halland så jag är typ uppväxt där xDMin mage är svälld den med, imorse passade jag på att ta kort på den innan jag varit och kissat, då syntes det lite tycker jag, men efter att jag varit på toa syntes den inte lika väl Vi berättade för tre av mina syskon igår, ringde till en och två kom hit så då såg dom bilden på kylskåpet, men minsta (som är åtta) fattade inte vad det var i början Så nu vet hela våra familjer + sambons kusin som listat ut det igår :P
Var inte mycket bilder där inte...^^
-
haha, du bara måste ju åka till Ullared! Det är sååå billigt där och de har ju allt! Vet att det går flyg från Norrland till Ullared, så poppis är det alltsåmjauen skrev 2009-11-21 20:07:20 följande:Var tvungen att googla på ullared...Har nog hört talas om det tidigare o gissat att det var nåt stort shoppingplace, men att det var skandinaviens största var nytt för mig.Är hos föräldrarna nu med sonen, varit sedan igår. Maken for iväg på resa så vi ville inte vara ensamma hela helgen. Nu har jag berättat för mina syskon + deras män o för min mormor. De gissade alla att det var nåt på gång. Hade annars tänkt vänta med att berätta, men eftersom det ändå börjar synas så tyckte jag att det var lika bra att berätta.Min mage har svällt nåt enormt på bara ett par dagar, känner mig redan höggravid! Hoppas det bara är en liten därinne Har Äntligen fått läkartid nu så på tisdag får jag se lill*n. Hur har ni andra det? Har inte orkat läsa ikapp de senaste 20 sidorna så jag hänger inte riktigt med vad som hänt.
De har ju en camping så du får väl dra med ett par vänninor och åka ner över en helg och shoppa gärnet
Perfekt att handla till bebisen där nere. Man får myyyycket för pengarna. Jag åker dit 1 gång/ halv år och hanldar en massa grejer
Vad roligt att få se den lille på tisdag! Jag längtar som bara den till mitt kub nu, har det den 2 december. Imorgon ska jag ta prover inför kub. Å längtar så efter att få se den lille leva! ♥ Först då kommer jag kunna slappna av