Inlägg från: stina84 |Visa alla inlägg
  • stina84

BF Juni 2010!

Tack alla för att ni engagerat er i min undran ang jobb intervju. Tror nog jag kommer berätta som det är på intervjun. Känns lite som om ärlighet varar längst ändå. Tror jag har störst chans på att få behålla jobbet om jag nu får det om jag är ärlig från början.

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • stina84
    Xtra skrev 2009-11-27 11:24:12 följande:
    Hello tjejer!Idag är jag glad! Vet inte varför för det är inget speciellt som hänt eller händer... förutom att jag imorgon gått 12 fulla veckor och går alltså in i vecka 13. HURRA! För er som är intresserade finns det magbilder på mig i mitt galleri - tog bilderna på kvällen i förrgår (v 11+4) och blev själv chockad över hur min mage växt. Jag har en "före-bild" också från vecka 5 eller 6 men iddes inte lägga upp den haha.. kändes inte så seriöst. Men jämför man den bilden och denna senaste bild så märker man att magen växt. Dock är det nog fortfarande mest svullet osv... men ändå. Min syster kommenterade i förra veckan att min mage HAR blivit större, så nånting har ju hänt.
    Vilken söt liten bebis mage Visst syns det
  • stina84
    mejola skrev 2009-11-26 21:03:18 följande:
    ja nu ser man ju mest bara fet ut haha tog en bild ja tänkte lägga in, sen har man en man tog innan man ens vart gravid, tur folk som inte känner en inte tänker på de men själv så känns magen gigantisk redan haha
    Hittar ingen bild i ditt galleri...
  • stina84
    Sweetangel85 skrev 2009-11-28 12:02:18 följande:
    men shit? upp till naveln? jag e ju omföderska o e i v.13 o känner inte ens livmodern ovanför blygdbenet, inte ens på mrogonen..När jag var i v.24 så kände min BM min livmoder precis ovanför naveln o då hamna jag på övre kurvan.. Är de verkligen den du känner då?
    haha ja absolut är det den, den fyller ju upp i princip hela nedre delan av magen, fast den ligger mer åt höger Har du inte sett min bild i galleriet? Magen är större nu än den är på den bilden Under alla mina 25 år så har magen bara varit så under en period innan och det var min förra graviditet,
  • stina84

Pepparkaksdeg: Bad roligt att shoppa loss så!Du kanske redan har kommit in i att Boa Ang. namn så hakar jag på Jan-Ove, riktigt tufft!

Bustrollen: Jag ska ju med på UL på onsdag och känner precis som du. Men allt kommer gå bra ska du se Nu får vi försöka släppa det lite och njuta av första advent imorgon

MaraFara: Vilken fin bild! Och vad härligt att bara hoppa över 1 vecka sådär

Är det någon mer än jag som börjat känna av sammandragningar redan? Jag antar att det måste vara det. Det gör inte ont alls och om jag inte hade varit gravid innan och haft problem med sammandragningar då hade jag nog inte tänkt så mkt på det nu och kanske ens vetat vad det varit. Känns jobbigt att det kommer så himla tidigt bara..
    Nu ska jag ner och sy gardiner till köket och plantera lite blommor

Jätte trevlig 1:a advent önskar jag er alla!{#lang_emotions_tomte}

• stina84
    mejola skrev 2009-11-28 17:35:36 följande:
    GNÄLL:jag kan inte äta mig mätt längre, gör jag de så mår jag ruskigt illa, men då går man istället och är hungrig konstant. Funderar på att köpa illamåendetabletter men ja blir så hemskt trött av dem och ja är ju redan överdrivet trött, kommer ju sova bort dagarna, kommer aldrig orka skolan. Livet är smått pest eller plåga just nu
    man har rätt att gnälla av sig! Skit i tabletterna och gå och ät när du behöver istället. Klarar du dig utan dem så är det ju bra Hoppas det försvinner snart
  • stina84
    mejola skrev 2009-11-28 17:58:35 följande:
    ja de blir väl att småäta hela tiden, ja ser vågen framför mig slå i taket haha. Måste be en tränare ändra mitt träningschema också, ja får mer och mer träningsvärk i magmusklerna så ska ta bort den maskinen helt och be honom lägga om. men magmusklerna har ju inte delat sig än men börjar bli obehagligt, vet inte hur länge man kan träna dem?
    Du kan träna allt så länge det inte är obehagligt och börja göra ont Jag gick på gym när jag väntae dottern. Runt denna tiden la jag av med magmusklerna och efter v.20 kunde jag inte träna mer, tyvärr.. Denna graviditeten blir det inget spring på gymmet. Tar tag i det efter bebisen är här. Jag har ju hund så jag får ju lite motion varje dag iallafall
  • stina84
    Summer skrev 2009-11-28 19:07:59 följande:
    Tack för ditt svar, ingen annan verkar ha sett eller orkat svara. Det känns mest som om alla i den här tråden pratar om varandra..*suck*
    Jag har helt missat ditt inlägg. Förlåt! Jag har inte varit så aktiv här inne på ett par dagar nu, brukar vara inne flera gånger/dygn annars. Försöker annars som Mejola skrev svara och prata med de flesta här inne.
    Ibland kan det vara som Dottan55 skrev att man håller med någon annan som svarat på ett inlägg och tycker det är ett klokt svar att man inte svarar då. (Oj vad svamligt det lät, sorry) Sedan händer det mig med ibland att ingen svarar, antar då att de inte känner igen sig i min situation eller att de helt enkelt inte har något svar....
  • stina84

mejola: Ja det finns alltid någon annons ute

Svar på tråden BF Juni 2010!