• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • annagabrielle

jag vill oxå göra UL får vänta ända till 26/ 1

juni 2010
  • kristallen
    Ellie84 skrev 2010-01-12 09:57:41 följande:
    Min BM började lyssna edan i vecka 14
    Jaha okej . Fast vet inte om jag vågar, kanske är bättre med ul direkt .
    Älskar mina barn och maken också
  • Ellie84
    kristallen skrev 2010-01-12 09:59:28 följande:
    Jaha okej . Fast vet inte om jag vågar, kanske är bättre med ul direkt .
    Det gör du som du känner.. men de kan vara skönt  att veta att möjligheten finns..
    Miranda 031228 BF 100604
  • kristallen
    Ellie84 skrev 2010-01-12 10:01:14 följande:
    Det gör du som du känner.. men de kan vara skönt  att veta att möjligheten finns..
    ja det är sant
    Älskar mina barn och maken också
  • Xtra

Idag är det min tur att gå på RUL!

Inbillar jag mig eller är det många som har en pojke i magen? Vore kul att se hur många det är... och hur många som väntar en flicka. Själv har jag känt starkt sedan början att jag har en pojke i magen, har även drömt massa gånger (senast inatt!) att jag väntar en pojke. Så det blir kul att se idag på UL om det stämmer! Hoppas verkligen att bebis vill visa upp sig!

• Milliemolly

Lyckat UL idag tra lal lal l la  la.............................är så glad!

Bebis levde, allt var normalt som det skulle, var 18+6 så det blev ett mellanting mellan sista mens och KUB som stämmer bra!

Det var en gosse. MIn man frågade kan man se vad det är. Javisst sa hon, härär snoppen och pungen. Inget snack om saken

Nu äntligen sak jag gå och jobba och jag kan slappna av lite mer....................20 veckor kvar! Jag tom shoppade lite babykläder idag i marint och vitt..............hi...hi....

• Sweetangel85

Grattis till alla lyckade UL

Själv gissar jag faktiskt på tjej i magen... men har ännu inte en sån där "känsla" som jag hade med sonen,, lättare när man kommer in i v.30 o framåt..

men just nu tror jag bara de för att aktiviteten e såå olika, plus utseendet på UL-bilden jämfört med sonen.. o magen ser lite annorlunda ut nu än så länge

Menmen, bara kul o spekulera lite

♥ Emilio 080504 ♥ Bebis i magen, BF 9 Juni ♥
  • Sweetangel85

usch, igår hade jag sd hela dagen.. Även då jag låg ner så kom de hela tiden.. är så irriterat jopbbigt o gå med spänd mage hela tiden bara tycker jag.. man blir så konstigt varm, haha

Sen på kvällen så trodde jag den skulle rymma då den hade lagt sig såå långt ner så de tryckte på blygdbenet o stråla ner.. värsta bulan där nere lixom

♥ Emilio 080504 ♥ Bebis i magen, BF 9 Juni ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!