• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • AnAngel

ellie84: Grattis till lyckat RUL, och va kul med en pojke, när ni har en flicka innan!

milliemolly: GRATTIS! Va kul för er. Va kul att veta könet också... Passa på att njut nu!

Xtra: tycker också de verkar som många har pojke i mage, eller så råkar de vara de som kikar som får pojke, många har ju inte tagit reda på könet... LYCKA TILL IDAG!

Vår bm såg könet också, frågade när vi gick, såg du könet?, då lyste hon upp, ja vill ni veta... svara då, nej men va bara nyfiken!

"2010 blir ett magiskt år"
  • stina84

Milliemolly: Grattis till ett lyckat RUL Vad roligt med en pojke

Jag håller med Xtra, verkar som om majoriteten får pojkar..
    Här låter vi det få bli en överaskning. Har ju en tjej sedan innan så det vore ju roligt att få en av varje, fast en tjej till är precis lika välkommen

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • ZettanA

Nu ligger man här hemma i soffan å muttara.. pallade bara med knappt 3 timmar på jobbetidag innan jag gav upp! J*kla rygg! Hoppas läkaren kan råda bot i morgon.

Många pojkar verkar det vara i magarna här.. Jag har RUL i morgon å har ännu inte bestämt ifall jag vill veta könet. Är ju så mycke smidigare att ifxa innan men man tappar ju lite spänning. Får se vad jag bestämer mig för.

• Milliemolly

ps. glömde att lille gossen är beräknad till mannens födelse dag Ganska bra prickat av oss...........mannen är dömallig!

Hoppas någon vill göra en ny BF-lista så kan de som vet kön skriva in det också.............intressant med alla gossar i juni

• majess

Guu va kul med alla RUL!!! det verkligen rullar på nu...och att så många känner av sparkar nu Vi ska på Rul på fredag! Är otroligt spänd....känner oxå av sparkar,sedan förra veckan..även gubben kände

• Bustrollen

Är äntligen hemma från rul. Har varit skitnervös innan men allt såg bra ut.
    Jag blev flyttad två dagar, från tionde till tolfte så ganska rätt räknat var det ju innan.
    Bm hade lite svårt att de vad det var för kön dock, h*n låg ihoprullad stor del av tiden eller så hade den handen för eller benen ihopknipta. Lite frustrerande, man är ju nyfiken.
    Hon trodde dock att det ska bli en pojke, hon tyckte sig se ngt på vissa bildsekvenser. Så i såfall blir det nog en liten Norton

• 0810

Grattis till alla lyckade UL! Nu är det min tur, ska precis åka iväg och göra UL. Så spännande! Håller på att fundera på om vi ska buda på ett hus nu också, så det är mycket att vara nervös för idag!

• hoppfull trots allt

ingen som har hört något från Thesso? Hon hade ju ett extra ul igår.. Hoppas allt gått bra!

Många här nu som varit på rul, kul! Verkar som det blir många pojkar av er som tagit reda på det , då är det väl tjejer i magen på oss övriga då, jag som har 4 flickor ska väl inte ha något annat Får väl se på fredag om den är sammarbetsvillig när vi har rul..

• Ellie84

Gud vad mycket fint det finns till pojke..
    Missat allt sånt juh då man har flicka
    Nu har vi nog fått tag på PRECIS den spjälsängen jag ville ha..
    Kostar 1500:- ny bara sängen. hittade en beg på blocket med madrass och sängkläder för 800:- frakt komme tillkomma men kommer ändå spara pengar
    Nån som vet ungefär vad sånt kostar ifrakt med bussgods från uppsala..?

Miranda 031228 BF 100604
  • smurfensmamma
    hoppfull trots allt skrev 2010-01-12 14:26:59 följande:
    ingen som har hört något från Thesso? Hon hade ju ett extra ul igår.. Hoppas allt gått bra!Många här nu som varit på rul, kul! Verkar som det blir många pojkar av er som tagit reda på det , då är det väl tjejer i magen på oss övriga då, jag som har 4 flickor ska väl inte ha något annat Får väl se på fredag om den är sammarbetsvillig när vi har rul..
    Nej jag har inte hört något men har inboxat henne på fb i dag. Vi känner varandra sen innan. Håller verkligen tummarna!
Svar på tråden BF Juni 2010!