• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Pepparkaksdeg

Jag är helt säker på att jag väntar en POJKE!
    Fast jag inte ens varit på UL
    Gjorde iofs ett sånt Intelligendertest i v 12,men det är ju tokmånga som det visar fel för. Mitt vidade iaf pojke.
    Satt bara och väntade på att den gröna färgen skulle visa sig,för jag var säker på min sak redan då.
    Så; det verkar bli en hel bunt grabbar i juni

• Martinis84

Åh lite efterhand ångrar jag mig...
    Var på RUL idag och allt såg bra ut. Frågade dock inte vilket kön det var. Vill nog inte veta, men är ju såå sjukt nyfiken av mig! Drömt om pojk, men kände ett tag att det nog var flicka. Det är bara tiden som får utvisa... Fick behålla mitt bf datum på svenska flaggans dag =)

• Lili73

Hej alla,
    Ja många pojkar blir det :o) ...var på rul idag jag med och allt såg så bra ut. Sa att jag gärna ville höra om hon hade en bra gissning på vad det blir. "Bra gissning?" sa hon då och skrattade, eller ja en gissning bara då, sa jag. "Ja, men då kan jag säga på en gång att här har du pungen och här är snoppen" hi, hi
    Gjorde också intelligender test förut och det visade på kille.
    Trevlig kväll alla!

• Joggi

Glöm inte mig jag ska ju få en flicka! (ev då, som hon trodde)

Namnet lutar just nu åt ISA, både jag och sambon har fasnat för det namnet.. Vad tycker ni??
    Hade det blivit/om det mot förmodan blir en pojke ska han heta Mio...

• Xtra

Och jag har också varit på RUL nu och jag ska få en POJKE, preciis som jag känt på mig! Haha det här är så himla KUL alltså! Våran bebis var sjövild idag, låg inte stilla för fem öre... gjorde kullerbyttor och försökte verkligen göra allt så att barnmorskan inte kunna kolla ordentligt och mäta... det blev inte så bra bilder heller, säkert för att busen därinne inte ville vara still!

Men ja, många pojkar som sagt! Kan inte vi göra en sammanställning o se hur många som väntar pojke resp. flicka?!

• Martinis84

Tog nu reda på vad det var för nått. Visste inte att sånt fanns! Coolt!
    Hur stämmer det då? Jag är ju lite osäker på om jag verkligen vill veta eller om det ska få bli en suprise, men verkar ju som de flesta har tagit reda på vad det är för kön.

• hoppfull trots allt

Kul med flera rul avklarade idag
    Har äntligen lyckats peta in en ny magbild i bildtråden om någon är nyfiken..

Joggi skrev 2010-01-12 17:56:35 följande:
    Glöm inte mig jag ska ju få en flicka! (ev då, som hon trodde)Namnet lutar just nu åt ISA, både jag och sambon har fasnat för det namnet.. Vad tycker ni??Hade det blivit/om det mot förmodan blir en pojke ska han heta Mio...
    Isa tycker jag är jättefint! Mio hade jag som förslag här hemma förra gången fast med stavning Mijo och på en tjej men det föll inte i god jord här
  • Martinis84

Mio har vi som förslag här hemma! Det är jättefint tycker jag. Fast vi har det som förslag om det blir pojk.

• Pepparkaksdeg
    Martinis84 skrev 2010-01-12 18:36:20 följande:
    Tog nu reda på vad det var för nått. Visste inte att sånt fanns! Coolt!Hur stämmer det då? Jag är ju lite osäker på om jag verkligen vill veta eller om det ska få bli en suprise, men verkar ju som de flesta har tagit reda på vad det är för kön.
    DEt stämmer till 80% så man kan ju fortfarande få en suprise på förlossningen sen.
    Vill du ha ett så har jag ett extra här hemma?
    Så kan du ju få det billigare än fullpris menar jag

Känner INTE att jag behöver ett till
    Mitt har redan visat pojke och då visste jag redan innan att det skulle bli ett pojkresultat. Tänkte bara behålla det om det visade flicka för då hade jag gjort om det efter nån mån för att se om resultatet blev pojke denna gången ist.

Dessutom ska jag fråga på RUL sen.
    Svarar de inte där så tar vi reda på om det blir en pojk till 100% på 3D ultraljudet sen.

Med andra ord vi SKA veta vad det blir vi får
  • stina84

Oj vad ni skriver här inne, roligt att läsa Tänkte jag skulle fixa en ny tråd innan denna går ut. Lika bra att göra det nu så det inte glöms bort, nu när man har chans att länka till den här

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • stina84
    http://www.familjeliv.se/Forum-2-114/

Välkomna in i den nya tråden!
    Skriv inte mer i denna nu så denna länken försvinner, så alla hittar dit
    kram på er
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!